Sevgiliniz hesap ödemeyip sadece özel günlerde jest yapıyorsa sizce bu ilişki dengeli mi?

Güncellemeler
1 ay
Ben hesap ödemem sonuçta küçük şeyler karşımdaki bunu ödeyebilir diye düşünüyorum bazen dengesizlik mi yapıyorum diyorum ama ufak ücretleri ödemein anlamasız olduğunu düşünüyorum ama özel günlerde hediye alırım jest yaparım ve bunlar ucuz şeyler olmaz
Sevgiliniz hesap ödemeyip sadece özel günlerde jest yapıyorsa sizce bu ilişki dengeli mi?
Cevapla