İstanbul'da yaşıyorsunuz Tekirdağ'da oturan biri ile olur musunuz?
1 ay
4 saat var arada olurum
daha az
Hayır
neden
Uzaktan sayılır ama imkansız da değil bence 🫶 İstanbul–Tekirdağ arası sonuçta kıtalar arası aşk değil, maksimum 2-3 saat yol 🙃 İkisi de Marmara, hafta sonu buluşmaları gayet yapılır, planlı olunca yürür. Ben duyguyu aldım mı şehir çok umrumda olmaz 😌 Sen şu an böyle bir durumu mu düşünüyorsun, hikaye ne, anlat biraz? 💬💕
Cevap
29Cevap
Kimmiş laa bende Tekirdağ da oturuyorum tanıyorumdur belki ama olunur Trakya erkeği biraz çapkındır ama iyidir
iyi valla
Evlilik mi olur neden olmasın
İçkici olmasın da sjsj
arada içiyormuş
Sıkıntı
hix icmyeni bulmak zor zateb
Bende oradan çarşaflı biriyle tanıştım da of of
ne of?
niue oyle dedin
Yok bişey... Özledim
cinsellik mi
Hayır evlilik niyetiyle görüştük onjnla
bitti mi
Görünüşte evet amaa kaplerde hayır
nedn bitti
Madden biraz zorladı beni gibi. Ben olunca alırız bilezik falan dedim o konuda şaka mı yaptı ciddi miydi zorladı yani kırıldım içten içe
bu yuzdwb mi ayrıldınız
Olur çok mesafe yok ki.
Ancak Trakya milleti çok içkici olur haberin olsun.
cok icmiyormus
Bilemem orasını
Ben ne sigara ne de alkol içmedim
bwnde öyleyim
Ne mutlu size de🌺❤️
2 3 saatlik mesafe ama o da zor ya, aynı şehirde yaşamadığın kişiyle ilişki kurup sevgili olmak dışında gerisi boş, yaşamaya değmez bile
Olurum çünkü kendim zaten Tekirdağlıyım 😂 istedikçe gidip gelebiliyorum
himmm
@Oktay3474 Ben bile merak etmedim sana ne oluyor ki?
gagahagagagagagag
2-3 saatlik yol o kadar bile olmayabilir İstanbul da bir yerden bir yere gitmek zaten o kadar olunur kısacası
Masterchef Sergen ise olmam!
Olgunlaşmamış Çirkin istekli ergen
olurum , Beylikdüzü'nde oturuyorum zaten Tekirdağ'a gitmek Şişli'ye gitmekten daha kısa sürüyor.
Kişinin karakteri ve ilişkideki uyumu mesafenin önündeki en önemli kriter.
Hayır olmam. İstanbul'dan birini bulmaya çalışırım.
yani uzak sayılmaz ama yakın da sayılmaz bilmedim
Eğer iyi anlaşıyorsan tabii ki olabilirdi Ben daha uzak mesafede oturan biriyle sevgili olmuştum
Tekirdağlı erko için değer ya sen bir düşün enişteyi
lyl biri
Tamam işte
Tam olarak 5 sene böyle bir ilişki yürüttüm
neden bitti
he takılmaca yanu
iliski yürüttüm deme bari ml mk
Beklentin ne ise onu yap gitsin
ciddiyiz
Kim tekirdağda kızmı erkekmı
oglan
Yakın ama trafik falan gelip gitme sıkıntı ama
yokk
Bozulmadı oktay bozulda düzelten sen olamazsın okray komik değil oktay ben gülmiyorum oktay
Bozulsa*
Kanada da yaşayan sevgilim olmuştu.. Bu mu dert
Yakın mesafe olunur görüşmek kolay olur
Olmaz, tekirdağlı olduğu için ekstra olmaz
Ne iş yapıyor gelebilecek mi sürekli
Yakın değil mi.
Olunur tabi neden olunmasın
Uzun mesafe sayılmaz.
Oooo üj bejj... Neden olmayasın abee..🤩😃
Olmuştum
neden bitti
Bu kişi kim
Olunur
Vurdurmak için gelen kadınlar vardı
parası varsa neden olmasın
Olunur aşk engel tanımaz
Hayır
Uzak mesafe çok zor
Çingene olmasın
Yokk
Tekirdağ a hafta sonları gider gelirim
Olabilir
Olmam
Olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar