• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Ben İstanbul'da, sevgilim Eskişehir'de yaşıyor. Uzaktan ilişki güzel devam eder mi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor

Gelmek gitmek zor gelir mi 2 bucuk saat falan hizli trenle ama

Ben İstanbul'da, sevgilim Eskişehir'de yaşıyor. Uzaktan ilişki güzel devam eder mi?
Cevapla
Fal Soruları İlişki Soruları Sevgili Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • FigmudSreud
    FigmudSreud Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    Hızlı trenle iki buçuk saate gelinip gidiliyorsa hiçbir şey değil, benim Avcılardan kalkıp okul için Üsküdar'a gitmem 2 saatimi alıyor zaten İstanbul içi :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tek gidis 2 bucuk saat. yani İstanbul'da yasayan anlar da Eskisehirde yasayan icin zor gelebilir mi bilemedim

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

8

Cevap

7

Cevap

  • emre00
    emre00 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı.

    Seven insan uzakta olsa görüşür bir şekilde, sevmeyen burnunun ucunda da olsa görüşmez

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklisin ama gercekten seven insan da kalmadi sanki

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Biz ona sevgi eksikliği diyelim

      Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Sevgi bağı ve sadakat varsa arada mesafeler aşka engel değildir kaldı ki çok uzakta değil aranız

    0
    0 Yorumla
  • İzmirim35izmirim
    İzmirim35izmirim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Siz yanlış aramayla telefonlamı tanıştınız, ya da sosyal medya sanal gibi

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eski sevgilim ya. onceden o da Istanbuldaydi. biz ayriyken Eskisehire tayin olmus

      Yorumla
  • lydiatttic
    lydiatttic Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 305 cevap paylaştı.

    Eskisehir degil de baska sehir olsa belki derdim de eskisehirde gece hayati biraz sikintili

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kizlar diyorsun yani

      Yorumla
  • KarlHeisenberg27
    KarlHeisenberg27 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 90%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 528 cevap paylaştı.

    Yani uzaktan ilişki olmaz ya sevdiğim kadını yanımda isterim ben

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      2 bucuk saatten nolck hem yaninda isteyen de evlenir sorun kalmaz sanki

      Yorumla
    • KarlHeisenberg27
      KarlHeisenberg27
      +1 yıl

      Yht'nin fiyatına bağlı bence 250 falansa hafta sonları buluşunur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      280 yaziyor ama ikimiz de memuruz. indirim de ekstra var sanirim. hic kullanmadim ama

      Yorumla
    • KarlHeisenberg27
      KarlHeisenberg27
      +1 yıl

      Hee o zaman sıkıntı yok hafta spnu gidilir gelinir

      Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    Mümkün değil. Anadolu yakasından, Avrupa yakasına bile yürümez

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • Oluştur
      Oluştur
      +1 yıl

      Aşk ilişkisi yan yana yaşanır, uzaklığı kaldırmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cok da uzak sayilmaz ki. Ben Istanul pendikteyim hizli trenin dibindeyim. O da Eskisehirde hizli trenin yakininda. yani toplam 2 bucuk saat suruyormus hizli trenle. yine de olmaz mi ya

      Yorumla
    • Oluştur
      Oluştur
      +1 yıl

      Senin maksimum mesafen Tuzla veya Kartal olur ancak. Farklı şehirdeki biriyle yürütemezsin hiç boşuna beklentiye girme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne alakasi var. eski sevgilim edirnede yasiyordu. iki haftada bir gelirdi. ben urfada yasarken de flortum adanadan gelirdi. aslinda zaten pek yakin iliski flort yasamadim ben. sansima hep uzak olurdu. neyse ya erkek isteyince olur bence. ama gunumuz erkeklerine pek guvenemiyorum

      Yorumla
    • mahirfhcfh
      mahirfhcfh
      +1 yıl

      hepsi eski sevgili olmuş yani sende sorun var yakınlarında bulamıyorsun sonu ayrılık oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @mahirfhcfh birinden ben ayrildim. digerinden o ayrildi, yakin flortum oldu ama sevgilim olmadi

      Yorumla
  • The_Muallime
    The_Muallime Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Eder tabi, 2.5 saate şükredin. Çoook daha uzakta olanlar var @S1F1R-B1R 😔

    1
    7 Yorumla
    • S1F1R-B1R
      S1F1R-B1R
      +1 yıl

      Keske 2.5 saat olsaydi bizimki de 😔

      Yorumla
    • The_Muallime
      The_Muallime
      +1 yıl

      Olsun bebeğim uçakla daha az 2.5tan öyle düşün ❤️ asma o güzel suratını💋

      Yorumla
    • S1F1R-B1R
      S1F1R-B1R
      +1 yıl

      Uçak bileti icin abonman alacam 🥰🥰

      Yorumla
    • The_Muallime
      The_Muallime
      +1 yıl

      @S1F1R-B1R öyle bi şey mi var ya

      Yorumla
    • S1F1R-B1R
      S1F1R-B1R
      +1 yıl

      Varsa yaparım aşkım yoksa da ay başında her haftasonu icin rezervasyon yapar sana geleceğim günlerin hepsini belirlerim 🥰🥰

      Yorumla
    • The_Muallime
      The_Muallime
      +1 yıl

      @S1F1R-B1R biz o zamana bi gelebilsek...

      Yorumla
    • S1F1R-B1R
      S1F1R-B1R
      +1 yıl

      Cok dua ettik o zamanlara gelebilmek icin ve eminim ben hic beklemediğimiz kadar kısa sürede kabul olacak dualarımız ❤️❤️

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ortada buluşursanız da kolay olur izmitte buluşun :D

    0
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben zaten Pendikteyim. hizli tren de yani basimda. ona da yakin hizli tren.2bucuk saat suruyormus

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Valla hiç zor değil yürür bence 2.5 saat yol bişey değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ben internetten tanışıp uzak mesafelere gidiyodum zor gelmiyodu :D ama sevgilim değildi o ayrı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevgili olunca daha mi zor gelir yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben cinsellik yaşamaya gidiyodum hani sürekli gitmediğim için zor olmuyodu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Surekli gidince sknti olabilir diyorsun yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İstanbul içinde de görüşüyodum ben de kartaldayım beylikdüzünden kızla görüyoduk ama takılma gibiydi işte onla da yürümedi bu biraz insanın birbirine sevgisine bağlı galiba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladim. Şu an onun sevgisinden emin degilim. cunku guvenimi sarsti. neyse bakalim nolck

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      çok benzeriz bu arada ben de uzak mesafeden görüşüyodum hep ama sevgili değil cinsellik için sadece bazen duygusal çekim de oluyodu ama kopuyodum insanın aklı kalıyor uzak olunca birbirine güven sorunu oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Uzak oldugu icin degil de sevgiliyken cok belirsiz birakti ekti sallamadi ozellikle son zamanlar. ve ortadan kayboldu. simdi gelmis pismanim seviyorjm diyor ama inanamiyorum iste. caba gostermesi lazim once

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bana göre 2.5 saat mesafe hiçbir şey 10 saat mesafeye bile gittim ben. 2.5 saatlik yol bazen İstanbul içinde de sürüyo trafikte :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de oyle dusunuyorum ama o bir bucuk senedir kucuk sehirde yasamaya alisti ya, zor gelir mi diye dusundum ama sonucta trafik de cekmeyecek. hizli trenle cok rahat olmali

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kaç kez buluştunuz daha önce

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eski sevgilim ya, bir bucuk senedir ayriydik. onceden o da Istanbuldaydi. eskisehire gitti. oraya gittikten sonra hic gorusmedik

      Yorumla
  • Nergis26xx
    Nergis26xx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bazılarında harıka bazılarında no kışılıkle alakalı

    0
    0 Yorumla
  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    2,5 saat uzak sayılmaz

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bence de sonucta trafik de cekmiyor ama erkeklere zor mu gelir bilemedim

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Sevene zor gelme

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Zor gelmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erkeklerin sevmesi de zor

      Yorumla
    • inciitanesiii u
      inciitanesiii
      +1 yıl

      Seveni bulmak zor derler buluncaya nankörlük ederler

      Yorumla
  • orkob17
    orkob17 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Zor abicim zor güzelim

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • orkob17
      orkob17
      +1 yıl

      Zaman güven yoksunluk

      Yorumla
  • yavrupenguen
    yavrupenguen Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Nööö olmaz

    0
    41 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama niyee

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      İmkanınız varsa taşının

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Birbirinizi sık sık (her hafta sonu gibi mesela veya gelip ayda bir hafta senin yanında kalabiliyosa) görebiliyosanız, bu mesafe size mesafe gibi gelmiyosa problem yok ama insan yanında olsun istiyor ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haftada bir gorusmek yeterli olmaz mi

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Sevgilimle aynı şehirdeyim, biz de anca sadece hafta sonlarını birlikte geçiriyoruz. Ama mesela şey olayı var. Çokkkk kötüsün ve o an ona ihtiyacın var, yanında olmasına. Çat diye geliyor ya... Ya da bunaldın hop yanına kaçıp bi sürpriz yapıyosun. Uzakta olunca bu işler zor ve masraflı oluyor...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet bu dediklerin olmaz haklisin. ama onemli olan ona zor olur mu yani sonucta o gelip gidecek

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Ya seviyorsa gidip gelir. İmkanınız varsa aynı şehre taşının. Erkek arkadaşım ilişkinin ilk başlarında bir iki günlüğüne mersinden Ankara'ya geliyodu 500 km yol. Sen benim en tatlı yorgunluğumsun diyodu. Sonra Ankara'ya taşındı ehehehehe. Şimdi ben ona gidip geliyorum. Sen neden gidemiyorsun ki :(( bence onun geldiği kadar olmasa da çeyreği kadar falan en azından sen de gidebilsen çok güzel olur

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Sabah ilk trenle gidip akşam son trenle bile dönebilirsin, hani kalmaksa sıkıntılı olan şey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Once gercekten sevdiginden emin olmam icin onun gidip gelmesi lazim. biraz emek harcamasini istiyorum. emin olursam ben de giderim. benim oraya tasinma ihtimalim yok ailem burada. o da Şu an tayin isteyemez. iki uc yil orada kalmasi lazim sanirim. iste herseyden once sevdiginden emin olmam lazim. onun icin bir sey yapinca ego yapiyor

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Çünkü maddiyat, zaman, fiziksel yorgunluk, uğraş. İnsan karşı taraftan da bir şey görmezse arada... Üzülebilir... Ya da en azından o senin yanına geliyorsa sürekli, onu İstanbul'da çokkkkk güzel yerlere götür ve müthiş ağırla. Kaliteli zaman geçirin. Geldiği zamanları güzel planla, nerelere gideceğinizi, ne yiyeceğinizi vs. Git gel tren bileti masrafı olacak mesela, seni görmeye gelecek, yemekleri de sen ısmarla mesela. Veya bi konsere, tiyatroya bilet al de bu sefer buraya gidiyoruz. Böyle hoşluklar yap

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Böylece o da senin onu sevdiğinden ve sürekli eskişehir İstanbul yolu yapmaya değen birisi olup olmadığından emin olsun.

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Çünkü her şey karşılıklı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onun maddiyat skntisi yok. benim de yok. ama iste dedim ya benim icin maddi manevi bir seyler yapmasi lazim cunku biz aslinda eski sevgiliydik. ben cok caba gosterdim ikimiz icin. o bunun degerini bilmedi ve bir gun engelledi. iki yildir ayriydik. simdi barismak istiyor. ayri oldugumuz donem de Eskisehire tayin olmus. aslinda o da Istanbuldaydi

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Ah anladım. O zaman işler değişir. Ben yeni bir ilişkiye başlıyorsunuz sandım. O zaman naz yap kız. Biraz da o çaba göstersin senin için, o peşinden koşsun. boş ver dediklerimi sen vazgeçtim onlardan smfmekfmskfms

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :) ne yapayim mesela iste. biraz zoru nazi seven biri ams ben nazli halimi de unuttum nasildim. ondan sonra kimseyle tanismak bile istemedim

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Ya kıyamammm. Senin için İstanbul'a getirecek ama çok da hemen yüz vermeyecek, onu biraz "ya acaba olacak mıyız ki" endişesinde bırakıp senin için çaba harcamaya devam edeceği kadar bi seviyede. Hani ne çok az ne çok fazla. Abartırsan adam amaaaan bununla da uğraşılmaz der. Hemen okey olursan da geçmişteki gibi yapıp tüm yükü senin omuzlarına bırakabilir. Tadında bırak her şeyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O konuda cok zorlaniyorum iste. ortayi bulmak cok zor. bir de hani yeni tanidigim biri olsa tamam ama onu az cok tanidim. zor bir insan. bir kere aradi mi acilmadiysa bir daha ustelemez. duzgun bir aciklaman olmazsa yanlisi hos gormez. cok sevse bile sınırlarını korur. oglak burcu bu arada. oyuzden zorlaniyorum aslinda ben de kolay biri degilim. basak burcuyum ama iste konu o olunca afallaniyorum aptala donuyorum. yapmam gerekeni ya yanlis zamanda yapiyorum ya yapamiyorum. yani onceden oyleydi. araya zaman girdi. umarim degismisimdir en azindan bu konuda. cunku ona hep affedici oldum kimseye olmadigim kadar

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Ya sen sürekli her şeyine dikkat etmek zorunda değilsin, o ne öyle asker gibi. İstersen bu konuları da konuşun yavaş yavaş, sınırlarını çiz, dik bir duruşun olsun. Ben bunlardan bunlardan rahatsız oluyorum, lütfen dikkat edeceksen böyle bir şeye başlayalım diye. Böyle birisiyle de hayat çok zor be çünkü

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Sürekli kendini ona beğendirmeye uğraşmak, en küçük hatanda, hata olmayan şeylerde bile eleştirilmek... Bana annemle olan ilişkimi hatırlattı da... Ben annemi seçemedim ama sen sevgilini seçebilirsin. Rahatsız olduğun bi durumsa, seni üzen, yaşam kaliteni kötü yönde etkileyen davranışları varsa bence ilişkiye başlamadan önce kessssssinlikle pazarlığı yapılmalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aslinda biz flort donemindeyken boyle davranmiyordu. ne olduysa biz sevgili olduktan sonra oldu. ama haklisin onceden konusmam lazim bunlari. o da korksun beni kaybetmekten. baska bir sansi yok zaten. bir daha affedemem. Şu an affetmem bile fazla ona da iste seviyorum. cok tesekkur ederim bu arada ilgilendigin icin. ben de baskalarina akil veriyorum burada ama insanin kendi basina gelince zorlaniyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya iste bir de kavga etmez, hatani soylemez ya da kizdigini bile anlayamazsin. sessiz kalir ulasamam. cevap vermez. hic kavga etmedik biz bu yuzden. edemedik daha dogrusu. kendi hatalarinda da oyle oldu. yine sessiz kaldi

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Ya kavga da etmeyin, ama mesela konuşun. Sessiz kalırsa bi çözüm de bulamazsınız ki. Konuşmanız ve birbirinizi anlayabilmeniz lazım. Diğer durumlarda veya diğer kişilerle olan iletişimi, ilişkileri nasıl peki? Mesela ailesiyle, arkadaşlarıyla herhangi bi problemi olduğunda nasıl davranıyor? İllaki bahsetmiştir bi şeyler olduğunda

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Ya bir de sen sürekli alttan alınca karşı tarafta "e bu ben ne dersem kabul ediyor, ben ne yaparsam alttan alıyor o zaman daha da fazlasını yapabilirim" yüzsüzlüğü oluşuyor. Ya da işte bi iyilik, hoşluk yapınca o görevinmiş gibi algılanıyor. Buna izin verme sadece. Hatta seni affettim demediysen tam olarak affettiğini söyleme asla ki uğraşsın seni geri kazanmak için.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aslinda o once ozur diledi barisalim seviyorum dedi. ben inanmiyorum sana cok zaman verdim ama sen hic bir sey yapmadin dedim. o da gec kalmisim uzgunum dedi iki gun sonra beni engelledi. bir ay sonra tekrr yazdi ama barisalim falan demedi. gecen ozur diledin sonra engelledin. bana bunu acikla dedim. seni rahatsz etmememk kendimi tutabilmek icin geri cekildim bir sure dedi. sana tekrardan guvenmemi istiyor musun dedim. evet dedi. ozaman hatalarini telafi et dedim. tamam dedi sevindi. iki uc msjlastik. sesini duymayi ozledim dedi. musait olnca ararsin dedim. yarim saat sonra da musaitim deyince aramadi. anladim. affetmisim gbi mi oldu ne oldu. yazar illaki ama sanki bi sallamadi gbi geldi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya biz daha yeni yeni sevgiliyken o uzaklasti. bir sure sevgli degil gbi konustuk. sonra komple bitti. yani oyle ailesiyle durumunu bilmiyorum. arkadaslariyla da. onlara nasil davraniyor okdr bilmiyorum yani ama bence kurallari var yani sanirim biz flortken cok yansitmadi bana. sevgli olnca gercek kisiligini gosterdi. oyle dusunuyorum

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Ya sürekli kendisini geri çekecekse olmaz ki ama. Bir problem varsa konuşarak birlikte çözmelisiniz. Önce mesaj atıp sonra engellemek de bence çok çocukça. Bilmiyorum... Daha olgun birisini hak ediyorsun bence sen ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya sence erken mi affetmis oldum. yani affettim demedim ama hatalarini telafi et dedim. bu affettim anlamina mi gelir

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Hatalarını telafi edersem affederim anlamına gelir bence. Ama bi erkek bunu nasıl anlar bilemiyorum tabii ki...

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Hı eğer sen beni affettin ki zaten diye yüzsüzlüğe başlarsa affetmediğini belirt

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanki o affettim diye algiladi ve cebe atti gbi geldi. yazarsa daha affetmedigimi soylerim:/

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Ya sen o seninle iletişime geçene kadar o yokmuş gibi davran. Mesaj atarsa ve her şey normalmiş, affedilmiş gibi davranırsa da hem ben böyle davranışlar istemiyorum konuşmasını yaparsın. Bence bunların yüz yüze konuşulması çok daha iyi ama... Artık ne zaman fırsat bulursan, uygun görürsen. Çok da geçe kalmaması lazım çünkü

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Ne zaman yardıma ihtiyacın olursa, ne yapacağını bilemezsen bana mesaj atabilirsin bu aradaaa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaa inanmayacaksın. engellemiş beni şimdi. niye boyle yapti anlamadim ben. ilk gittikten sonra 6ay boyunca surekli yazdi durdu. en son ozur diledi. bu ne simdi ya sinir oldum ve uzuldum:/

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Psikolojik bi bozukluğu olabilir mi? Hani gerçekten destek alması gereken. Bunun normal olduğunu düşünmüyorum... Ya da gözlemlediğin kadarıyla narsist birisi olduğunu düşünüyor musun? Narsist kişilerle ilişki yaşadığını söyleyen arkadaşlarım bu tarz davranışları olduğunu söylüyolardı...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biz sevgiliyken degil ama. ilk bittiginde beni engellemisti. bi de sonrasinda 6 ay boyunca yazip yazip engelliyordu. mesela iste nasilsin iyiyim sen nasilsin ben de iyiyim gbi msjlar. sonra engellemis. en son iste ne yapmaya calisiyoraun diye sordum cunku ozledim yazdi. benim kizdgmi anlayinca bu gereksiz ve sacma davranislarim icin ozur diliyorum dedi. yani o da farkinda sacmaladiginin ama yine yapiyor. psikolojik akntsi yok. benden daha iyi bence. narsistlik acisindan da komple uymuyor. bu daha degisik bir tur sanirim. hani oyle kisitlamasi falan yoktu

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Anladımmmm. Yani biz tanı koyacak kişiler değiliz zaten de. Pek iyi olmadığı ve sana zarar verdiği kesin. Sen en iyisi uzak durmaya bak kuzum ya. Gerçekten bu sana daha iyi gelecek. boş ver onu hayatına odaklan.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben zaten bitirmistim onu. o geldi gitti geldi gitti kafami karistirdi. numarasini bile silmistim ben. o da telegramdan yaziyordu. simdi telegrami da sildim. bana ulaasin istemiyorum:/ tekrar yazar mi diye merak da ediyorum

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Ya işte bunlar hep böyle durup durup mesaj atıp kafanı karıştırıp, bi şans daha isteyip üzüp tekrar gidiyolar... Merak edebilirsin ama kendini tut. Bir şey yazmış olsa ne değişecek senin için?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biraz daha iyi hissederdim belki iste ozaman

      Yorumla
    • yavrupenguen
      yavrupenguen
      +1 yıl

      Kendini tutup mesajına cevap vermeyeceksen bak ama yok ben tutamayabilirim, güvenemiyorum kendime gibi bi şüphen varsa hiç indirme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok sildim telegrami, gerekmedikce indirmem. gercekten ulasmak isterse whatsapptan engeli kaldirip yazsin. gerci cevap vermycm de iste. cok uzuldum ve uyumusum simdi uyandim. hala cok uzgun hissediyorum:(

      Yorumla
  • YargiQueennn
    YargiQueennn Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    2.5 saat ne ki

    0
    0 Yorumla
  • panzerkopfwagen
    panzerkopfwagen Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    olabilir bilmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizoooooo
    Gizoooooo Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.

    fazla uzun sürmez

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Ben İstanbul'da, sevgilim Eskişehir'de yaşıyor. Uzaktan ilişki güzel devam eder mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Merhaba, ben yurtdışında yaşıyorum ve türkiye' de bir sevgilim var. İlişki nereye kadar devam... 17 cevap verildi
İstanbul'da sevgiliyle başbaşa kalınacak yer? 6 cevap verildi
Sevgili ile İstanbul'da olmak? 11 cevap verildi
Ben İstanbul sevgilim Malatya da ayda 1 kere görüşüyoruz sizce uzak mesafe kötü mü? 26 cevap verildi
İstanbul’da sevgilimle baş başa kalabileceğim yerler var mı? 17 cevap verildi
Ankara'da sevgiliyle başbaşa kalınacak yerler var mı? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨