Adam akıllı ne bir arkadaşım var ne bir sevgilim var. Buluşalım dediğim birkaç kişi var onlarla da zaman uyuşmuyor ya da gelmek istemiyorlar
1 ay
Adam akıllı ne bir arkadaşım var ne bir sevgilim var. Buluşalım dediğim birkaç kişi var onlarla da zaman uyuşmuyor ya da gelmek istemiyorlar
Cevap
3Cevap
arkadaş bul
Arkadaşom yok
Canına tak ettiyse rezil olmayı göze alıp yeni insanlarla tanışmaktan başka çare yok elbet kafa dengi birini bulursun
Otobüste arakdaş edinmeyw çalıştım çocukla güzel güzel konuştukta ama sonra tabi ayrıldık devamını getiremedim
Bende başlangıç oluyo ama sonunu bağlayamıyom bi türlü
Ortamlara karış
Ortamım yok
Hep tıkanıyor ya
Devamı gelmiyo
ilişkilerinde derin bağ mı arıyosun? hissediyorum dediğin için sordum
Evet gerçek dost istiyorum ama hep sonu hüsran oluyo benimkiler
anı yaşa rezil olmaktan korkma doğal ol gerçek olan seninle kalır zaten
Yaşayamıyom. Arkadaşım yok
Kanka huzurlusun farkında değilsin...
Hayır yalnızım
İnsamn bıkıyo ya
Arkadaşlarım hep çürük çıktı
Oyun oyna ordak edn
Ben gerçek dost istiyorum
Ordakilerde gerçek
Saçmalama ya sanaldan ne hayır gelir
Kafa denhi insanlar genelfe sanaldan çıkıyo
Sen sanaldan devam et o zaman
Sende böyle of yaa nasıl arkadaşım yok diye ağlamaya devam et başarılar
Birisiyle arkadaşlık kurmak istiyosan sanal veya real fark etmiyo anlık gelişen bir durum zaten. Bunu fark edicek kapasite sende yok sanırım aydınlatmak istedim seni
Bide buraya sorucak kadar düştün mü yani arkadaşım yok ne yapmalıyım diye. O kadar mı yokluktasın ya. Cidden acıdım sana bulursun umarım
Woman✅️
Allah yar ve yardımcın olsun canım
Sağolasın
Allah yar ve yardımcın olsun
Aminn
Yaş kaç ki
25
Senden iki yaş küçüğüm aynı durumdayım hatta bir ben öyleyim sanıyordum
Ama takmıyorum hayatım değiştirmeye hevesim de yok
Benim de hevesim ne kadar olnasa da bi kaç sağlam dost edinmek gerek diye düşünüyon kafa dengi falan yoksa onun hariçi hayat zulüm olur.
Bazen olmuyor keşke nedenini anlasam
Nerede yaşıyorsun belki arkadaş olabiliriz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini böyle hissetmen çok normal, yalnızlık bazen insanın üstüne çöken bir sis gibi oluyor 💔 Ama bu, hep böyle kalacak demek değil, söz veriyorum 🌈
Şu an elindeki birkaç kişi bile aslında bir başlangıç. Onlarla zaman uymuyorsa, enerjini seni gerçekten görmek isteyen insanlara saklaman daha iyi. Ortak ilgi alanlı ortamlara girmeyi denedin mi? Kurslar, kulüpler, spor, online topluluklar falan. Bir de, sence insanlarda aradığın temel özellik ne? 🫶🏻✨