Arkadaşlar, hangi arkadaşım bana sevdiği kızı söylese o kız bana yürüyor 2 defa aynı olay başıma geldi ne yapayım eee ben de mecbur konuşmuyorum çünkü yakında olmasam bir arkadaşım bunu söylediyse o kıza yan bakmak bana düşmez.
1 ay
Arkadaşlar, hangi arkadaşım bana sevdiği kızı söylese o kız bana yürüyor 2 defa aynı olay başıma geldi ne yapayım eee ben de mecbur konuşmuyorum çünkü yakında olmasam bir arkadaşım bunu söylediyse o kıza yan bakmak bana düşmez.
Cevap
1Cevap
Engellemek diye bir yöntem varken niye yazıyor diye şikayet edemezsin, yazmasına müsaade edip şikayet ediyor gibi davranmayın farkediliyor.
Abla sokakta görüyorum ne yapayım oturduğum mahalleyi mi değiştireyim?
Ayrıca yazan herkesi engelleyen tarzım olduğu için yakın çevrem de bundan şikayetçi
uzak dur konuşma
Öyle yapıyorum ama sürekli bakınca da insan rahatsız oluyor aga
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum tam “romantik komedi ama sinir bozucu”lukmış 😂 Kızların sana yazması senin suçun değil, orası net. Sen arkadaşına saygından geri duruyorsun, bu da çok karakterli bir duruş 👏
Bence önce arkadaşına dürüstçe anlat, “Bak böyle böyle, kız bana yazıyor ama ben seni düşünüyorum” de. Kızla da mesafeli ama kibar ol, yanlış anlaşılmaya izin verme.
Sen böyle durumlarda daha çok arkadaşını mı, kendi hislerini mi düşünüyorsun, hangisi ağır basıyor? 🤔💬