Hoşlandığım kız bana sürekli mesaj atıyor. Ne yapmalıyım?

Merhaba benim sorum şu ki hoşlandığım biri var. Önceleri konuşmalarımızda arkadaşım diyerek falan hitap ediyordu. Bir gün mesajlaşmaya başladık o günden sonra iki günde bir günaydın mesajı atar oldu çok fazla ortak yonumuzun olduğunu söyler oldu hergun belki mesajlasiyoruz. Son konuşmamızda bana ben kötü bir arkadaşım şeklinde şakayla karışık bir laf soylemisti. Açılmak istiyorum ama ya arkadaş olarak görüyorsa diye çekiniyorum. Ne yapmam lazım yardım edin🙄
Hoşlandığım kız bana sürekli mesaj atıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla