İlk mesajı atan kız hafif midir, yoksa bu gayet doğal ve normal bir şey mi?

İlk mesajı atan kızlar hafif kızlar mıdır yoksa bu doğal bir şey mi?

Kızlar, ilk mesajı siz atar mısınız yoksa karşı taraftan mı beklersiniz?

(Benim bir önyargım yok, sadece sitedeki sorulara, cevaplara bakarak merak ettim)

İlk mesajı atan kız hafif midir, yoksa bu gayet doğal ve normal bir şey mi?
Güncellemeler
1 ay
Hafif derken cinsellik değil!!! Yani karakter olarak
İlk mesajı atan kız hafif midir, yoksa bu gayet doğal ve normal bir şey mi?
Cevapla