İnsanların sizin hakkınızda ne düşündüğünü düşünür müsünüz? Romantik konularda vs
1 ay
İnsanların sizin hakkınızda ne düşündüğünü düşünür müsünüz? Romantik konularda vs
Artık onları takmıyorum. Reddedilmek hiç söylememekten daha kötü ve insanların hakkımda ne düşündüğünü umursamıyorum. Ben mutlu muyum ona odaklanırım
umarım bunu bende bir gün aşarım bunları derim
Öncelikle başkalarına göre hayatını yaşamaya kalkarsan her zaman bir adım geriden geliriz. Önemli olan benimle yaptığın benim de düşündüğüm yanlış yaparsam da daha sonra doğrusunu yaparım yanlışlardan asla korkmayacaksın
ne güzel dedin
Hiçbir zaman yanlış yapmaktan korkma İnan bana yanlış yapa yapa her zaman insan doğruyu bulur. İnsanlar güzel şeyler yapsan da kötü şeyler yapsan da konuşmaya devam edecekler Çünkü onların amacı senin iyiliğin değildir Yeter ki konuşmak olsun
Reddedilme korkusu özellikle romantik konularda çoook etkiliyor insanların hayatını, bunu yaşayan tek kişi kesinlikle sen değilsin 😔💔 Ben de eskiden “ne düşünürler, yanlış anlar mı, bozulur mu” diye çok gerilirdim. Şimdi biraz daha “ben buyum, beğenen kalsın” kafasına geçtim diyebilirim 😌✨
Sen daha çok nerede hissediyorsun bunu, flörtte mi, arkadaşlıkta mı? 💬💕
Cevap
5Cevap
Umurumda olmaz. Ama yeter artık. Ben teklif etmem. Gelen gelir gelmeyen de cehennemin dibine gider.
Hiç umurumda olmaz
Nolur reddetmesin yalvarırım 😂
%10 olsun isterdim ama benimkisi %80
Neden ki?
benimde ya çok zor
@sıkıntıdanhepbunlar bilmem belki de böyle yetiştirildiğimden böyle gördüğümdendir :)
Mutlu değilsin belli ki bu durumdan. Ne olacak sence?
@sıkıntıdanhepbunlar Hayırlısı hayırlısı
40 yaşındayım hiç teklif etmedim
Hiçç
benı kımse red edemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?