Senden uzak kalamıyorum ama seninle de olunca pişman oluyorum dedi
1 ay
Senden uzak kalamıyorum ama seninle de olunca pişman oluyorum dedi
Cevap
22Cevap
Eee eşini aldattığı için pişman olur tabiki. Baş tekmeyi geç uğraşma evlilerle kendi hayatına sana değer verecek insanları al
Doğru diyorsun bacım benim için çok büyük hata zaten
Fark etmen çok kıymetli. Kendini düşün herzaman aldanma :)
Yorumları gördüm kısaca kullanılmışım ben 😔
Ders çıkar yoluna devam et :) olur böyle şeyler 👋🏻
Seks için emin ol... Başka bir nedeni yok... Bir süre sonra ayrılırsın hatırlamazsın bile...
Ayyy inşallah unuturum da olmuyor işte
Onu seviyorum ben galiba cok üzülüyorum çünkü
Bundan nasıl kurtulabilirim peki
İlk defa böyle bir şey yaşadım ama bu çok ağır geldi acısı geçmiyor
Kaç gündür yazmıyor aramıyor da 15 gün oldu bu mesajdan sonra konuşmaz oldu, bende hiç yazmadım aramadım geri gelir mi peki
Saplayıp saplayıp döşesin sana. Kendinizi kullandırın maddiyat uğruna
5 kuruş para almadım alsam daha değerli olurdum belkş
Alsaydım derdim derdim para değildi param var ihtiyacımda yok çalışıyorm zaten
Değer versin sevsin istedim sadece
28
Beni sevmiyor ki çekememezlik yapsın
Sevse az çok belli ederdi hiç yazmadı aramadı da
Kafası karışık değil sen umut bağlama beklentiye girme takılalım işte diyor.
Anladım hevesi mi geçti anlamadım
Bu çok saçma.. Pişman oluyorsa bırak gitsin.. Pişmanlığı olma
seks odaklı iletişim olmuş. bence burada zor durumda olan evli olmayandır
Ya senin kafan var mı da karışık olsun adamı bedava e******** yapıyorsun işini yap sus
Yuh bee sen evlı olsan senın kocan lâ bırı beraber olsa öğrensen ne olur du ya da sen soyle
Senle evlencene inanma da
Öyle bir derdim yok
nasıl tanıştınız?
Bi ortamıda tanıştık
sosyal bir ortam mı? sosyal medya mı? kaç yaş var aranızda
15 yaş var aramızda sosyal ortamda tanıştık
detay vermek ister misin süreç nasıl başladı nasıl devam etti
Normal değil mi? Evde karısı var la.
sana gurban olsun
Kullanıyor işte
bence başka birini bulmanın zamanı gelmiş
Kendine yazık edersin
Sadece cinsellik yasayalım diyor
Hevesini aldı tabiki
Hevesi bitmiştir demi konuşması bunu gösteriyor
Başka açıklaması olabilirmi sence. Öyle yavsaaaaaklarin tek amacı o
Benim için çok zor bi durum 😔
Sevgilim bile yok
Nedeni var mı
Kullandı bitti
Karısının yerine kendini koy devam et
Bence hata
Takil zevkini al gerisine karisma
İlşki oldumu
Evet
İye boyle bişey yaptın seninki imkansız ask
İlişşki olduğu için mi
Evet bırakır seni
Er geç olacaktı cinsellik zaten
Peki pişmanmısın
Başta pişman değildim ama kendisi çok pişman kullanılmış gibi hissettim kendimi o yüzden pişman oldum
Yaparken zevkliyidi ama yok pişman olmak adam için diyorum
Adam için derken anlamadım
Adam pişman olmıusya onu diyorum
O pişmanım dedi zaten ki
Arkanda niye durmuyor metres yapmıs seni
Kaybetmek istemiyorum ailemi dedi
Neyapmayı düşünüyorsun
O zaten uzaklaştı benden benim ne yapsam boş cok acımasız erkekler
Herkes degil oserefsizin tekşymiş
Bilmiyordum öyle oldu
Sana sahip cıkmamıs
Seni etkileyen ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu cümle tam olarak şunu söylüyor: Seni istiyor ama sorumluluk almak istemiyor 😔 Hem seni kaybetmek istemiyor, hem de vicdan azabından kaçıyor. Bu da en çok sana zarar verir canım 💔
Evli biri zaten bölünmüş bir enerji demek, sana tam anlamıyla ait olamaz. Kendini ikinci planda hissetmen çok normal. İçinde ne hissediyorsun, kalbini mi dinlemek istiyorsun yoksa mantığını mı? 💭✨
Bilmiyorum 🤷♀️
Bu bilmeme hali bile aslında “yoruldum” demek biraz 💔 Seni çok iyi anlıyorum 😔✨