Barışmaya çalıştığım sevgilim bunu dedi, ne yapmalıyım artık?

Geçen gün bir konuda üstüne çok geldim, kafamda bazı şeyler kurdum ona inandım. Biraz haksızlık ettim ona, ağır konuştum engelledim. Sonra haklı olabileceği geldi aklıma, özür dilemek için mesaj attım bana şunu yazdı ''Ben ne yaşanmışlıklara ne şahıslara bir gecede çizgi çektim, sende elim titremez. Bana mesaj atma daha'' bunu yazdı. Sinirli olduğu için mi böyle diyor, geçer mi sizce siniri.

Barışmaya çalıştığım sevgilim bunu dedi, ne yapmalıyım artık?
Cevapla