Hata yaptım barışmak istiyorum ama seviyorum ama barışmak istemiyorum dedi? terazi erkeği? ?

Hata yaptım bitti dedim ne kavga edersek edelim bitirmeyelim demişti kaç kez bitti dediğim için çok kızgın aradım yazdım özür diledim onun da hataları olduğunu söyledim bana ben sınırımı ulaştığımda bitti dediysem bitiyor dedi seviyorum dedi ama sınırımı geçtim dedi. İstemiyor musun diyorum akşam cevap vereceğim diyor. Halbuki bitti derkenki kavgamızda haklıydım ona rağmen defalarca uyardığı şeyi yaptım bitti dediğim için suçlu durumuna ben düştüm yine. Kavga ile çözülecek şeyi abartıp bitti ye kadar getirdin diyor. Terazi erkeği bu arada. Telefonda konuştuk mesajlarıma dönmüyor ancak aramalarımı falan açıyor. Şu saatten sonrabartılır mıyız? Yoksa bitti mi sizce. Bana ders vermeye çalışıyor olabilir mi? ya da bu saatten sonra arayıp yazmasam mı yoksa yazmaya devam mı etsem ısrarcı mı olurum?

Hata yaptım barışmak istiyorum ama seviyorum ama barışmak istemiyorum dedi? terazi erkeği? ?
Cevapla