Eski sevgilimle barışıp yine aynı hayal kırıklığını yaşamak normal mi, ben mi çok abartıyorum?

Kötü bir ayrılık, ilgisizlik yüzünden ayrıldığım sevgilimle tekrar barıştık. Defalarca konuştum, bak aynı olacaksa olmayalım dedim. Sabah iyiydi, fotoğraf istedi, attım, ta ki buluşana kadar. Hatta buluştuk, biraz yakınlaştık, hava çok kötüydü, baya yağmur vardı, ben de arabayla gittim, yollar kapalıydı. O gün eve gittim yazmadı, sabah yazmadı, akşam ben yazdım, yoğundum, müsait değildim dedi. Ben de tepki verdim, yani o havada gittim, insan bi merak eder, sorar dedim. Haklısın dedi ama yine yazmadı. Ben de konuşmama rağmen yazmadı. Ben kendimi çektim, bir defa yazdı, birkaç kez yazdım, düzelir dedim, olmadı. Bana yoğunum hep dedi, ben de müsait olunca yaz dedim. Bir hafta yazmadı. Toplamda birkaç defa yazmıştır bir ayda ama işi olmadığını, başka kadınlarla konuştuğunu biliyorum. Bunu ona söyledim, tartıştım, yine umursamadı. Bir hafta sonra yine öyle bi mesaj atmış. Bu adamın amacı ne, niye böyle yapıyor acaba, ilk mesajı attığımda onun yazmasını bekledim diye mi tepki verdi? Bir insan buluşur buluşmaz nasıl değişir hemen? Geçen de böyle yaptı. Sosyal medyada takipleşmiyoruz ama gitmiyor da, ben de peşinden koşmak istemiyorum. O yazsa da artık arkadaş olmak istiyorum diyeceğim. Ben mi abartıyorum?
Eski sevgilimle barışıp yine aynı hayal kırıklığını yaşamak normal mi, ben mi çok abartıyorum?
Cevapla