2 senelik ilişkim bittikten sonra eski sevgilimin bu tavırları normal mi, ben bu ayrılık acısıyla nasıl başa çıkacağım?

2 senelik ilişkim bitti evliliğe hazır hissetmiyormuş ve beklersem boşaymış benimle çıkmaya başladığından beri engelli olan bir kızın engelini kaldırdı ve takip etti sonra geri çekti sonra ben bir arkadaşından başka kızlara baktığını duydum ve ona kızdım çünkü baktığı kız bana yazdı sevgiline sahip çık diye ben de ağzıma geleni söyledim çocuğa o bakmamış başkası bundan bakmış ve ben buna inanmadım sevgilisi olan biri bunu yapmazdı başkası bakamazdı onun hesabından ama içim yanıyor geri dönmek istemiyorum ama bunlara rağmen kalkıp beni her yerden engelledi kendine iyi bak bile demedi şimdi de club falan geziyor karılarla dans ediyor çok üzülüyorum 2 senem boş geçti şimdi de yazılar beğeniyor paylaşıyor “geçen zamana değil de kalan zamanınızı kurtarın “ diye yazılar beğeniyor
2 senelik ilişkim bittikten sonra eski sevgilimin bu tavırları normal mi, ben bu ayrılık acısıyla nasıl başa çıkacağım?
Cevapla