2 yıllık ilişki sonunda bu durumu takmali miyim? Normal mi dusunuyorum?

Arkadaşlar 2 yıllık erkek arkadaşımla ayrıldık bitirdim. evlilik yolundaydik. yani mutlu değildim. psikilojik şiddet gördüm yeri geldi fiziksel şiddet gördüm bı iki defa. bana değer vermiyordu. agir Tartissak kufreder hakaret eder hep kendini haklı görürdu. üzse özür dilemezdi umrunda olmazdi. dogum günü hatırlamaz kutlamazdi. beni bazen eski kız arkadaşlarıyla karsilastirirdi ayni isyerindeki kadinlarla da karsilastirirdi. yeri gelir benimle dalga geçerdi hasta olsam kötü günlerden geçsem umrunda olmazdı oyle. ama kendisine gelince sürekli onunla ilgilenmemi isteyip onun dibinde olmamı isterdi hep. Madfi manevi ailevi sorunlarim var deyip buna bagladi bağladık. Sorunlarim var diye böyleyim deyip ayrildim değişecem dedi yine affettim ama değişmedi. Onun için çok şey yaotim artık dayanacak gücüm kalmadı ayni iş yerinde çalışıyoruz. simdi de eski eşiyle evlenecek sen de acı cekeceksin diyor.4 ay önce bitridik. ayni istyerindekilerin onun evlendiğini bilmesi benim ne konuma düşürur ya da evlenmiş olmasını takmamam mi gerekir sonuç olarak ben bitirdim kurtulmak istedim.

2 yıllık ilişki sonunda bu durumu takmali miyim? Normal mi dusunuyorum?
Cevapla