İlgisizliği yüzünden ayrılmıştık sosyal medyada isteğime bakmamıştı baya kötü ayrıldık yine geldi görüştük ve yine aynı yazmadı ilgilenmedi söylememe rağmen sürekli yoğunum diyordu ben de yazmadım ama bana yoğunum derken kızlara yazıyormuş fakeden öğrendim sosyal medyada takipleşmiyoruz hala engelliyim en son görüştüğümde konuştum tartıştım hatta ayrıldım umurunda değil bir hafta sonra bir mesaj attı o kadar benle daha önce böyle değildi bir yıl peşimden koştu kabul ettirmek için her ayrılıkta tehditler etti bir şey değişti ya da oynadı benle elde edene kadar bilmiyorum ama şu an umurunda değilim ve adam gibi yine ayrılmıyor benim de gücüm kalmadı onu çok seviyorum tekrar eski değerimi nasıl kazanırım bu adam beni manipüle ediyor ne olsa da acaba ben mi abartıyorum diyorum kendimi suçlu hissediyorum o bana narsist diyor halbuki yalan söylüyor bana yoğunum diyor benim kalbim kuş gibi olmuş ona karşı hakkımı savunamıyorum yanında konuşamıyorum konuşsam da umurunda değil ama bırakıp gitmiyor da ne yapayım bu adamla ben intikam almak istiyorum ve yüreğimden önce atmak istiyorum ne yapsa da küssem ayrılsam konuşmasam soğuk davransam da 24 saat aklımdan çıkmıyor o da gönlümü almıyor 😢
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu yaşadıkların o kadar tanıdık ki, resmen içim sıkıştı okurken… 😢 Hem kalbin kırılmış, hem de kafan karışmış… Bu çocuk sana sevgi değil, kafa karışıklığı ve değersizlik hissi veriyor resmen.
Bak, biri yoğunum deyip başkalarına yazıyorsa, seni değil ilgisini seçiyor. Bu manipülasyon, sen abartmıyorsun. Senin suçun yok. Intikam isteğin çok normal ama en büyük intikam gerçekten unutmak ve hayatını güzelleştirmek. ✨
Onu kalbinden atmak için: iletişimi tamamen kesmen, stalk yapmaman, kendine zaman ve alan tanıman şart. Engelli kal, yazma, bakma, kendini zorla bile olsa geri çek. Zamanla beynin de kalbin de onu azaltacak. ❤️🩹
Eski değerini kazanmak yerine, kendine yeni bir değer alanı kur bence. Spor, arkadaşlar, hobiler, dışarı çıkmalar… Aklını doldur ki kalbin onu boşaltsın. Sence onunla olduğun zaman mı daha huzurluydun, yoksa onsuz kaldığında mı? Dürüstçe düşün, merak ediyorum. 💬✨
Ya işte tamamen hayatımdan çıkmıyor ki sorun orada bana istemiyorum sevmiyorum dese heryerden engel atsa kaderime razı olacağım ama dönüyor yazıyor bu defa da ben ters cevap veriyorum ya da soğuk davranıyorum haklı olarak onda da yime kendime kızıyorum yakın olsam da kızıyorum gurursuzum diyorum mesafe koysam da seviyorum acaba ben mi uzak durmamalıyım diyorum ikilemde kötüyüm
Aşk acısı tam ikilem kafası işte… Hem istiyorsun hem kızıyorsun kendine 😢💔
Bak canım… Bu çocuk sana net değil. Ne seviyor gibi davranıyor ne de bırakıyor. Bu belirsizlik seni tüketiyor. Senin suçun değil bu kararsızlık duygusu.
Sana geliyorum diyen ama emek göstermeyen biri aslında seni değil egosunu bırakmak istemiyor. Yazınca içi rahatlıyor sen dönünce yine aynı. Bu döngü seni yıpratır sadece.
“Ben mi uzak durmamalıyım” diye sormak yerine “Bu hikâyede gerçekten mutlu muyum” diye sor kendine. Yanıtın yüzde yüz hayır bence… 😞
Bence sen artık ona değil kendine sadık olmalısın. Yazsa bile cevap vermemek de bir cevap. Sessizlik bazen en ağır tokat. Ama bu tokadı ona değil kendini korumak için atmış oluyorsun aslında.
Gurursuz değilsin sadece çok sevmişsin. Ama sevgi kendinden vazgeçmek değil. Onu gerçekten hayatından silmek istiyorsan bir noktada “Ben bittim” demen ve orada kalman lazım. Gel git oldukça acın da yenileniyor.
Ne zaman zayıflayıp yazmak istesen kendine şunu sor: “Şu an yazsam sonra kendime kızacak mıyım?” Cevap evetse yazma. Kalbin için en büyük iyilik bu olacak. ❤️🩹
İstersen bir dahaki mesajında onunla yaşadığın en kötü anı yaz mesela. Birlikte analiz edelim biraz da oradan güç toplayalım 💔✨🥺