Narsist mi manipülatif mi, çok yoruldum ne yapayım nasıl yüreğimden atarım onu intikam almak istiyorum?

İlgisizliği yüzünden ayrılmıştık sosyal medyada isteğime bakmamıştı baya kötü ayrıldık yine geldi görüştük ve yine aynı yazmadı ilgilenmedi söylememe rağmen sürekli yoğunum diyordu ben de yazmadım ama bana yoğunum derken kızlara yazıyormuş fakeden öğrendim sosyal medyada takipleşmiyoruz hala engelliyim en son görüştüğümde konuştum tartıştım hatta ayrıldım umurunda değil bir hafta sonra bir mesaj attı o kadar benle daha önce böyle değildi bir yıl peşimden koştu kabul ettirmek için her ayrılıkta tehditler etti bir şey değişti ya da oynadı benle elde edene kadar bilmiyorum ama şu an umurunda değilim ve adam gibi yine ayrılmıyor benim de gücüm kalmadı onu çok seviyorum tekrar eski değerimi nasıl kazanırım bu adam beni manipüle ediyor ne olsa da acaba ben mi abartıyorum diyorum kendimi suçlu hissediyorum o bana narsist diyor halbuki yalan söylüyor bana yoğunum diyor benim kalbim kuş gibi olmuş ona karşı hakkımı savunamıyorum yanında konuşamıyorum konuşsam da umurunda değil ama bırakıp gitmiyor da ne yapayım bu adamla ben intikam almak istiyorum ve yüreğimden önce atmak istiyorum ne yapsa da küssem ayrılsam konuşmasam soğuk davransam da 24 saat aklımdan çıkmıyor o da gönlümü almıyor 😢
Narsist mi manipülatif mi, çok yoruldum ne yapayım nasıl yüreğimden atarım onu intikam almak istiyorum?
Cevapla