Narsist bir insana saplantılı oldum nasıl kurtulurum?

Narsist bir insan var. Ona bağımlı oldum. Bir projeyi beraber yapıyorduk. Beni sürekli erteliyordu. Sonra bende artık kendi başıma yapıcam dedim. Beni engelledi. Bir çok kez özür diledim. Sonra konuştuk. Üşendim o zaman dedi. Sonra barıştık. Ama öyle eskisi gibi olmadık. Bunun çok yakin bir erkek arkadaşı vardi. Fazla samimiydi. 14 Şubat 'ta eğer seviyorsan umarım mutlu olursun dedim. Ben o benim arkadaşım dedi. Tamam diyip özür diledim. Ertesi gün başka bir erkeğe aratıp. Bir daha rahatsız etme dedirtti. Yine engelledi. Ben halen aklımda nasıl unutabilir im. Daha önce benimle işi varken şöyle iyisin. Senden başka beni düşünen yok derdi. İşi bitince kullanip attı. Belki bu zoruma gidiyor. Birde konuşmamızın başında oendini hep acindirdi belki de sahiplenme. İcgudum vardi. Siz bana ne önerirsiniz.
Narsist bir insana saplantılı oldum nasıl kurtulurum?
Cevapla