Sanal iliski mi gerçek iliski mi, yeni tanıştığım kişiye bir şey hissetmiyorsam ne yapmalıyım?

Merhaba ben daha önceki konularda bahsetmiştim 2 yıllık sanal bir ilişki içindeydim. Hiç görüşmedik ama her gün konuşurduk. Ama sevgili olmazdık. Neyse ben çok çırpındım ettim ama Türkiyeye gelmedi. Ben 30 yaşına girmek üzereyim ve 3 ay önce biriyle tanıştım. Yaşadığım şehirden ve iki kez buluştuk. Benim ilgilendiğini görüyorum. Ve tam o sırada bu kişi yeniden sevgili olmak istediğini söyledi eski sevgilim. Ben sordum gelme planın var mı? Evet gelicem ama ne zaman gelirim belli değil dedi. Bana zaman ver dedim ve konuşmayı durdurdum. Ardından bu buluştuğum çocuk devamlı yazıyor bana ve ilgileniyor. Ben gerçek ve hayal ortasında kaldım. Asıl sorun şu yeni tanıştığım kişiye duygusal olarak bir şey hissedemiyorum. Evet heyecanlanıyorum ama aşık mıyım bilmiyorum. Bana öneriniz nedir?

Sanal iliski mi gerçek iliski mi, yeni tanıştığım kişiye bir şey hissetmiyorsam ne yapmalıyım?
Cevapla