Bir insanı yavaş yavaş kaybettiğini hissetmek mi daha kötü yoksa bir anda gitmesi mi?

Bir insanı yavaş yavaş kaybettiğini hissetmek mi daha kötü yoksa bir anda gitmesi mi?
Cevapla