Bu çocuk 29 yaşında ve hani sapık vb. asla değil, asla efendi gayet ama fazla efendiydi. İlk buluşmada kafeye gittik, orada mesela garsonu ben çağırdım ulan, erkek çağırması lazımdı hani onun ama ben çağırdım işte. Çok fazla konu açamadı, ailemden bir şeyler sordu, çok sıkıldım çok, hemen kalkmak istedim o an. Sonrasında da sohbet pek akıcı değildi işte, sürekli bana "Yemek yedin mi, uykunu alabildin mi?" gibi çok saçma sorular soruyordu. İnsan bir ilgi alanlarını öğrenmek ister. Haksız mıyım, bu kadarı da pısırıklık değil mi ya.
1 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
İlk buluşma enerjiden çok şey anlatır, sen orada sıkıldıysan hislerin baya geçerli bence 😅 Garsonu kimin çağırdığı çok takılmalık değil ama sohbet akmıyorsa, çocuk sürekli “yemek yedin mi, uyudun mu” modundaysa orada koparsın tabii. Bu pısırıklıktan çok, sosyal beceri eksikliği gibi duruyor. İkinci şans ver der misin, yoksa böyle tipler direkt elenir mi sende? 💭✨