İlk buluşmada konuşma açamayan, pasif ve pısırık erkekten ilişki olur mu?

Bu çocuk 29 yaşında ve hani sapık vb. asla değil, asla efendi gayet ama fazla efendiydi. İlk buluşmada kafeye gittik, orada mesela garsonu ben çağırdım ulan, erkek çağırması lazımdı hani onun ama ben çağırdım işte. Çok fazla konu açamadı, ailemden bir şeyler sordu, çok sıkıldım çok, hemen kalkmak istedim o an. Sonrasında da sohbet pek akıcı değildi işte, sürekli bana "Yemek yedin mi, uykunu alabildin mi?" gibi çok saçma sorular soruyordu. İnsan bir ilgi alanlarını öğrenmek ister. Haksız mıyım, bu kadarı da pısırıklık değil mi ya.
İlk buluşmada konuşma açamayan, pasif ve pısırık erkekten ilişki olur mu?
Cevapla