Eski sevgilimle bir türlü kopamıyoruz, bu ilişki kısmet mi yoksa toksik bir döngü mü?

Ayrıldık, sonra yine kader bizi birleştirdi, kopamadık, aramızda neler neler oldu, ayrıldık, geri barıştık, affedilmeyecek şeyler dedik, affettik, barıştık, kin tutmadık. Sonra "Biz neden kopamıyoruz?" dedim. "Salmıyorsun ki beni." dedi, esprisine ben de "Salayım mı?" dedim, "Hayır." dedi. 2 yıl boyunca sürdü bu süreç. Sizce bu ne, niye böyle oluyor? Ben onunla çok mutluyum ama bir o kadar da imtihanım oluyor, yokluğuna bile sadık kaldım ki benim kadar flörtöz bir kız, o yokken bile yokluğuna sadık kaldı. Bu ilişkinin sonu var mı, yok mu sizce ya da insan evleneceği insanı hissediyor mu?

Eski sevgilimle bir türlü kopamıyoruz, bu ilişki kısmet mi yoksa toksik bir döngü mü?
Cevapla