Eski sevgilimle aramızdaki bağı koparamıyoruz. Bu ilişkinin bir geleceği mi var?

Eski sevgilimle aramızdaki bağı hiç bir şekilde koparamıyoruz ikimiz de deli gibi seviyoruz ama birlikteyken yapamıyoruz sürekli tartışıyoruz aşırı küçük şeyler çok büyük kavgalara dönüşüyor defalarca ayrıldık ama birbirimizi bir şekilde tekrar çekiyoruz artık her şeyi oluruna bırakmaya karar verdik birlikte iki sevgilinin yaptığı her şeyi yapıyoruz her gün konuşuyoruz buluşuyoruz hatta birlikte bile oluyoruz ikimiz de birbirimize sadığız özellikle erkek arkadaşımın sadakati konusunda hiç bir şüphem yok her şeyi yaşıyoruz ama sevgili değiliz bunun bir sonu var mı bilmiyorum daha önce bunu yaşayan birileri varsa bana yardım etsin ne yapmam lazım ne onla ne de onsuz olmuyor

Eski sevgilimle aramızdaki bağı koparamıyoruz. Bu ilişkinin bir geleceği mi var?
Cevapla