Sevgilimle toksik bir ilişkimiz var ayrıl bariş çok yapıyoruz 2 gün önce ayrıldık barışmak için yaziom sadece görüldü bırakıyor?

Hiçbir şekilde cevap yazmıyor ama engellemiyor da arkadaşlar barışmak istiyorum napabilirim her defasında ayrılan ayrılık kelimesini kullanan da benim
Sevgilimle toksik bir ilişkimiz var ayrıl bariş çok yapıyoruz 2 gün önce ayrıldık barışmak için yaziom sadece görüldü bırakıyor?
Cevapla