Sevgilim için abisiyle, abisi yüzünden sevgilimle kavga ettim?

Kısa keseceğim. Sevgilimin ve kardeşlerinin babalarıyla pek iyi bir ilişkileri yok, pek baba evlat denilemez. Geçenlerde sevgilim, abisinin yaptığı bir iş hatası yüzünden babasından dayak yedi, yüzü gözü morardı, fakat abisi gıkını çıkarmadı, araya girmedi, hatasını üstlenmedi, hiçbir şey yapmadı. Sevgilimle abisinin arası şu an iyi fakat o olaydan sonra ben abisine çok kuruldum, adama fena gıcık kapıyorum halbuki eskiden çok severdim öz abim yerine koyardım. Avm parkinginde karşılaştık selam verdi ben de almadım. Sonra adamın üstüne düştüm saydım sövdüm sen ne biçim abisin kardeşinin yüzü gözü patladı her yeri mosmordu çıtın çıkmadı adam mısın sen kendi yaptığın haltın arkasında durmayacak kadar korkak mısın senin abine tüküreyim hiç hak etmiyorsun böyle bir kardeşi falan o da bana aramıza girme sen karışma seni ilgilendirmez boynuna insan büyük laflar etme tarzı şeyler dedi. Sevgilim duyunca niye karışıyorsun diye üstüme geldi onunla da kavga ettik. Sizce haksız mıyım?

Sevgilim için abisiyle, abisi yüzünden sevgilimle kavga ettim?
Cevapla