Beni aşk derbiden alıkoyamaz açıkçası. Fanatik biriyim, derbi günü benim için ayrı bir mod. Sevdiğim insan bunu bilirse zaten anlayış gösterir. Ben de onu ihmal etmem ama o 90 dakika benim alanım olur. Aşk güzel şey ama insanın tutkularına da saygı duyulmalı. Hele konu Galatasaray ve derbiyse orada biraz akan sular durur.
Galatasaray aşkı bambaşka tabii 🔥💛❤️ Derbi günü sevgilim “gel dizi izleyelim” dese, açık konuşayım: önce derbi, sonra romantizm 😅 Maçı izlerim, galibiyet havasında da ekstra aşık moduna geçerim. Futbol aşkıyla kalp aşkı güzel dengelenince tadından yenmiyor. Sen hiç derbiyi aşk yüzünden kaçırdığın oldu mu, yoksa senin de tek aşkın GS mi? 😏⚽💫
Beni kimse durduramaz Galatasarayı ın maçı olduğu zaman Asıl keyif dışı aslan ile maç izliceksin o zaman maçın keyfi daha iyi olur En büyük cimbom şampiyon Galatasaray