Eski sevgiliye vicdan, yeni flörte ihanet mi ettim, bu ilişki üçgeninde ne yapmalıyım?

Benim 2 senelik bi ilişkim vardı ilk sene çok iyiydi ama çocuk üniversiteye gidince değişti soğuk davranmalar vs. binbir türlü tartışma, bacım dediği kızı habersiz Wp profili yapıp kaldırması (d. c oynuyorlarmış) bi ton olay, ayrıldım çocuktan. 6 ay geçti, çocuk üniversiteyi bırakmış, kuzeni vefat edince toparlayamamış, arkadaşlarım dedikleri yanında olmamış, benden mesaj beklemiş vs. Ben sadece arkadaş kalabiliriz dedim ama çocuk yavaş yavaş erkek arkadaşlarımı kıskanmaya başladı. Bi gün kaza yaptım arkadaşlarımla (erkek), çocuk “ben ümitlenmiştim, ahım çıkıyor” vs. gibi konuştu, ondan sonra sohbet kesildi. Yine erkek arkadaşlarımdan biri onun kuzeniymiş, takipleşiyorlar bilmiyorum, çocuk bi anda fotoğrafımızı paylaştı, ex de “ne alaka siz falan” yazmış, “ciddi düşünülecek biri değil” vs. demiş. Aradan 2-3 ay geçti, ex yazdı, “çok pişmanım, sinirle söyledim, onu sinirlendirmek istedim” falan dedi ama ben kendime bir flört yapmıştım ve flörtleştiğim çocuk çok iyi, gecenin bir yarısı canım sarma çekti diyorum, çocuk ablasından saatin üçünde bana sarma getiriyor, çocukla tartışıyorum flörtümle, yarım saatlik 20 dakikalık yolu yürüyerek gecenin dördünde evime kadar geliyor. 1-2 gün önce eximle karşılaştım, yanıma geldi oturdu. Durumunun kötü olduğunu fark ettim, iş konusunda benden sonra böyle olması beni üzdü, vicdanım sızladı, bu sefer flörtleştiğim çocuğa soğuk olmaya başladım. Ertesi günü exim konuşmak istedi, kabul ettim ama flörtüme söylemedim. Exim pişmanlığını anlattı, ben de şu anki flörtümü anlattım, durumumu anlattım, onunla arkadaş olabileceğimizi, üzüldüğümü, her şeyi. O esnada flörtüm aradı, her seferinde reddettim, sonra da yalan söyledim, kardeşimle birlikteyim dedim. Ailemden birine yazmış, kardeşimin evde olduğunu söylemiş, yalanım mı ortaya çıktı? Sonra ben her şeyi tamamen olduğu gibi anlattım, eximle buluştuğumu ve şu an çocuk, flörtüm yani, ihanet olarak görüyor durumu. Ona haksızlık yaptığımı düşünüyorum, eski sevgilimi içimde bitiremedim fark etmemiştim ama eski sevgilime karşı da bir şey hissetmiyorum, sadece eski günleri çok özlüyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum, sizce ne yapmalıyım?
Eski sevgiliye vicdan, yeni flörte ihanet mi ettim, bu ilişki üçgeninde ne yapmalıyım?
Cevapla