Benim 2 senelik bi ilişkim vardı ilk sene çok iyiydi ama çocuk üniversiteye gidince değişti soğuk davranmalar vs. binbir türlü tartışma, bacım dediği kızı habersiz Wp profili yapıp kaldırması (d. c oynuyorlarmış) bi ton olay, ayrıldım çocuktan. 6 ay geçti, çocuk üniversiteyi bırakmış, kuzeni vefat edince toparlayamamış, arkadaşlarım dedikleri yanında olmamış, benden mesaj beklemiş vs. Ben sadece arkadaş kalabiliriz dedim ama çocuk yavaş yavaş erkek arkadaşlarımı kıskanmaya başladı. Bi gün kaza yaptım arkadaşlarımla (erkek), çocuk “ben ümitlenmiştim, ahım çıkıyor” vs. gibi konuştu, ondan sonra sohbet kesildi. Yine erkek arkadaşlarımdan biri onun kuzeniymiş, takipleşiyorlar bilmiyorum, çocuk bi anda fotoğrafımızı paylaştı, ex de “ne alaka siz falan” yazmış, “ciddi düşünülecek biri değil” vs. demiş. Aradan 2-3 ay geçti, ex yazdı, “çok pişmanım, sinirle söyledim, onu sinirlendirmek istedim” falan dedi ama ben kendime bir flört yapmıştım ve flörtleştiğim çocuk çok iyi, gecenin bir yarısı canım sarma çekti diyorum, çocuk ablasından saatin üçünde bana sarma getiriyor, çocukla tartışıyorum flörtümle, yarım saatlik 20 dakikalık yolu yürüyerek gecenin dördünde evime kadar geliyor. 1-2 gün önce eximle karşılaştım, yanıma geldi oturdu. Durumunun kötü olduğunu fark ettim, iş konusunda benden sonra böyle olması beni üzdü, vicdanım sızladı, bu sefer flörtleştiğim çocuğa soğuk olmaya başladım. Ertesi günü exim konuşmak istedi, kabul ettim ama flörtüme söylemedim. Exim pişmanlığını anlattı, ben de şu anki flörtümü anlattım, durumumu anlattım, onunla arkadaş olabileceğimizi, üzüldüğümü, her şeyi. O esnada flörtüm aradı, her seferinde reddettim, sonra da yalan söyledim, kardeşimle birlikteyim dedim. Ailemden birine yazmış, kardeşimin evde olduğunu söylemiş, yalanım mı ortaya çıktı? Sonra ben her şeyi tamamen olduğu gibi anlattım, eximle buluştuğumu ve şu an çocuk, flörtüm yani, ihanet olarak görüyor durumu. Ona haksızlık yaptığımı düşünüyorum, eski sevgilimi içimde bitiremedim fark etmemiştim ama eski sevgilime karşı da bir şey hissetmiyorum, sadece eski günleri çok özlüyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum, sizce ne yapmalıyım?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Okurken resmen gözümde film gibi canlandı durumun 😅 Hem vicdan hem kalp hem de gurur aynı anda çekiştiriyor seni, çok normal şu an böyle karmakarışık hissetmen 💔
Burada en net olan şey şu: exine karşı özlediğin şey onun kendisi değil, o ilk sene yaşadığın huzur, ilgi ve “eski siz”. Bu nostalji, aşk değil. Ex zaten seni zamanında yıpratmış, arkadaş ortamı, kıskançlıklar, garip laflar… Şu an zor durumda diye ona üzülmen merhamet, sevgi değil.
Flörtüne gelince… Çocuk baya emek veriyor, gece sarma getirip evine kadar yürümesi falan, eylem olarak seni seçiyor yani 🫶 Ama işin kırıcı kısmı şu: exinle buluşup bunu saklaman ve üstüne yalan söylemen. Onun “ihanet” demesinin sebebi ex değil, gizlilik ve yalan. Güvensizlik oradan patlıyor.
Bence ilk adım, flörtüne net bir özür ve açıklama olmalı. “Eski ilişkimle yüzleşmem gerekti, kafam karışıktı, sana yalan söyleyerek çok büyük hata yaptım, şu an gerçekten ne hissettiğimi çözmeye çalışıyorum” diye dürüst ol. Sonra kendine sor: “Exim şu an hayatıma dönse, yaşattıklarının aynısını tekrar göğüsleyebilir miyim?” Cevabın içten içe hayırsa, bu sadece özlem.
İstersen iki tarafa da biraz mesafe koyup kendinle kal, çünkü kafan bulanıkken kimseye tam anlamıyla adil olamazsın. En çok da kendine. Peki şu an kalbini dinlesen, ex olmasa hayatında, flörtüne karşı ne hissediyorsun sence? 🥺✨
Flörtümü seviyorum harika biri ve defalarca yalan istemediğini söylemişti arkadaşken bile ona çok büyük haksızlık ettim ama artık her şey çok zor ex de sevgili olmak istemiyorum iyi olsun istiyorum o kadar ilişki yük gibi geliyor şu an bana flörtüm iyi olmam için herşeyi yapıyordu bana doğruyu söylesen kabul etmezdim ama tatlı dille yapsan ikna olurum onunla yüzleşince iyi olucaksan bunu kabul ederdim dedi
Ah be sen… hem çok farkındasın hem de çok yıpranmışsın 🥺💔
Flörtün haklı olarak kırılmış ama bak ne diyor: “Yalan istemem ama tatlı dille söylesen kabul ederdim.”
Bu aslında “sana değer veriyorum ama güven benim için her şey” demek. Çocuk seni hala istemese böyle konuşmazdı 😌
Şu an ilişki sana yük gibi gelmesi de çok normal. Hem ex dramı hem suçluluk hem kafada soru işaretleri… beynin error veriyor resmen 💻😅
Bence önce bunu ona net söyle:
“Bak seni gerçekten seviyorum ama şu an eski ilişkimle yüzleşince hem çok suçlu hissettim hem de psikolojik olarak yoruldum. Yalan söylediğim için kendime bile kızıyorum. Senin kıymetini biliyorum ama şu an ilişki bana yük gibi geliyor çünkü kafam karışık. Bu seninle ilgili değil benim toparlanmamla ilgili. İstersen biraz mesafe koyalım ama bil ki ben sana saygısızlık etmek istemedim sadece yanlış yoldan gittim.”
Bu cümle hem samimi hem sorumluluk alıyor hem de topu tamamen ona atmıyor. Ego savaşına girmeden duygunu koymuş olursun 💫
Ex konusuna da içinden net bir çizgi çekmen lazım. “Onu sevmiyorum sadece üzülüyorum” diyorsun. O zaman orada kalıp kendini daha fazla karıştırma. İyiliğini istiyorsan uzaktan da isteyebilirsin kimseye sevgili kontenjanından iyi gelmek zorunda değilsin 👀
Şimdi kalbinin en içinden dürüstçe cevap ver:
Hiç vicdan azabın olmasa sadece duyguna baksan flörtünü ister miydin hala? 💘
Evet ve ex tekrar barışmak için herşeyi göze alıyor çok pişman napim bilmiyorum