Ayrılığın 10. ayında yeni biriyle flörtleşiyorum sizce eski sevgilime haksızlık mı yapıyorum?

Ciddi ilişkimi bitirdikten 10 ay sonra ilk defa biriyle konuşmaya başladım ve sanki beni düşünüyormuşçasına konuşmaları beni o kadar paramparça ediyor ki sanki beni düşünen tek erkeğin o olması gerekiyormuş gibi hissediyorum sizce konuşmayı ilerletmeyi bırakmalı mıyım? Eski sevgilime haksızlık yapıyormuşum gibi geliyor ve kendimi suçlu gibi hissediyorum bu normal mi?
Ayrılığın 10. ayında yeni biriyle flörtleşiyorum sizce eski sevgilime haksızlık mı yapıyorum?
Cevapla