Selam dostlar ben sosyal medyadan biriyle tanıştım ama geçenlerde instgram da dolaşırken bu kız kim diye sordum eski flörtüm dedi ben de çıkar dedim o da umursamıyorum dedi siz olsanız napardınız konuşmayı keser miydiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Etmelisin, sana bir olay anlatayım belki anlarsın, bir ara biriyle çıkıyordum ben, telefondan annesiyle bile konuştuk o derece, akrabalarına kadar evleneceğim kız diye beni tanıştırıyodu, biosunda bana dair şeyler, şifreleri bendeydi, neyse bir gün bunun hesabına girdim ben, çoğu üniversitesinden arkadaşları bazıları da zamanında görüşüp flört ettiği kızlardı, ve hiçbirinin mesajlarını silmemiş bu çocuk ve ben bundan bir kadın olarak rahatsız oldum, sebebi de onları unutup unutmaması değil, böyle kişiler herşeyi not eder saklar falan da deli psikopat diye düşünürüm hep, çünkü seri katillerin yapacağı şeyler hep, neyse işte ben kendim sildim o mesajları falan hep bir şey de diyemedi, istediğimi cikardim falan, sadece bir kız için sorun çıkardı onda da susturdum onu, sonra uzak mesafe olduğu için bide wpta bile o kızların mesajları durduğu için artık yeter dedim yani, anlık wp halini istiyodum ben bundan salise tutup atmasını istiyodum, atiyodu o zaman gördüm yani, neyse ben ayrıldım bundan artık, peşimden kostu falan umursamadim, bir baktım birileri ile çıkmış engel listemde duruyor ya görüyorum, Allah mutlu etsin dedim geçtim kendim bitirdim sonuçta, sonra bir kaç ay geçti bu bana geldi dedi ki nasılsın bilmem ne, profilinde de nişanlısi ile olan bir fotoğraf, mesaja girince o resim kayboluyor kendi resmi geliyor ama nasıl yaptı bilmiyorum, neyse dedim ki neden sildin resmi profilden nişanlın vardı, yoo duruyo falan dedi hani dedim, lafı değişti, dedim ki bana birdaha yazma ben geniş gevşek değilim, giderim o nisanlina ssleri yollarım dedim engelledim. İşin özü öyle insanlardan bir bk olmaz, evli olsalar bile sizinle yine aldatırlar, onları siz demeden silmeleri gerekiyor. Kaybetmekten korkan insan açık açık kadınları size lanse etmez her yerde.
010 Yorumla- 1 yıl
Adamın cidden unuttuğu eski günlere bir kız olarak takıntı yaparak dönüp okuyup mevzusunu açıp adamın merakını dürtülemişsin sende de suç var bir erkek kolay kolay evleneceğim kız demez şu an anlattığın olayda %50 %50 kimse yıllar önce konuştuğu kişilerle olan mesajları için aşşağılara kadar inip de silmeye uğraşmaz o iş ayrılınca direkt yapılır umursamıyorsa da yapmaz zaten.
- 1 yıl
Tamam erko sensin 😂 her bktan kendinize hak payı çıkarmayı nasıl da başarıyorsunuz anlamadım hahah 50/50ymiş nişanlisini gelip benle aldatması da ağır karakterli olduğunu gösteriyordu demi ben yazmadığım halde 😂 bir bak işine ya, ayrıca sen ne yorum yapıyorsun ki bana sen kimsin, sana mı yazdım ben, sg ötede kendi yorumunu yap
- 1 yıl
O kadar haklısın ki gerçekten en doğru kararı vermişsin
- 1 yıl
Dila772 Senin çok ağır ciddi psikolojik problemlerin olduğunu düşünüyorum. Sevgilinin arkadaşlarına bile karışıyor olman. Aman allahım. Aman allahım. Erkek arkadaşının da kendisine zerre saygısı yokmuş ki sana gidip şifrelerini vermiş. Sen asla mutlu olamazsın ilişkilerinde. Bence bu özgüvensizliğinin temeline git ve çöz. Özgüven sorunun var. Ayrıca kontrolcüsün
- 1 yıl
Tam aldatılacağını yazacaktım ama sildim. Meğersem aldatılmışsın. Sen daha çoook aldatılırsın bu kafayla ve hak ediyorsun da aldatılmayı. Hahaha. Böyle bir eziklik olamaz. Adam sana düzgün yorum yazmış. Küfür etmişsin. İnsanlık, saygı, sevgi, anlatış, empati bunlar yok sende. Kadın bile değilsin. Erkek gibi davranıyorsun. Seninle flört eden erkeğin aklına tüküreyim ben
- 1 yıl
Bir de erkeklere erko demenden nasıl ezik zihniyetli, erkek düşmanı bir feminist olduğun ortada. Sen ezik ve işe yaramaz birisin. Erkekler olmasa evine ne beyaz eşya taşırsın ne damacana. Bunun bile farkında olamayacak kadar ap tal sın
- 1 yıl
Evet ya her yorum yapana cevap vermiş eşşek suratlı 😂😂😂
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılsanane bundan? sonuç olarak henüz aranızda ciddiyet yok kaldı ki ciddi ilişki olup evlensen bile eski flörtü ya da diğer kızların bi önemi olduğunu sanmıyorum burada ona olan güvenin önemli, seven insan zaten başkasıyla işi olmaz ve bu hesabındaki kızlarla ölçülemez önemli olan senden öncesi değil senden sonrasıdır, yani seninle görüşürken hala 100 kişiyi ekleyip eklemediği gibi. bu yüzden böyle şeyleri boş yere kafana takmak yerine relax bi insan olup diğer kızlardan farkın olduğunu gösterebilirsin. Ama bana kalırsa sen bu kafayla onun için sıradan bi kız olacaksın. Bu kafayla çünkü sağlıklı bi ilişkin olması çok zor toksik bi ilişkiden öteye gitmez, benden tavsiye diğer insanların yedekte tutuyodur vs demesine aldırmayıp geçmişini görmezden gelmen, seninle bi gelecek düşünen erkek zaten onları sen söylemeden çıkaracaktır ya da ilerde senle paylaştığı tek bir foto o kızların (normal arkadaş değilse) kendisinin çıkarmasına sebep olacak. Bu açıdan bakarsan hayatın değişir inan bana
11 Yorumla- 1 yıl
Evet de kıskandım gene de
- İnternet & Teknoloji konusunda 342 cevap paylaştı.
1 yılBirkaç aylık sevgiliydik eskiden takıldığı Ruslarla hala takipleşiyormuş, ben sormamıştım bile kendi gösterdi ve hala duruyorlarmış deyip hepsini gözümün önünde takipten çıkartmıştı.
O kadar ay boyunca ona instagramını bir kere bile sormadım. Çünkü bana göre ideal kişi beni sormak zorunda bırakmaz, kendi gelip söyler ve düzeltir. Daha uzun ilişkilerimde de benzer olaylar yaşandı.02 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel ama ben olsam gene de kıskanırdım 😁😂
- 1 yıl
Kendin gibisini bulursun umarım 🙂
1 yılEvet ama seninle sohbeti keserdim. Umarım o erkek de sana öyle yapar. Aşırı kontrolcüsün. Daha sevgili bile olmadan kontrole ve kıskançlığa başlamışsın. Ekli olmasında ne var. Seks yapsa ne yazar? Siz daha sevgili bile değilsiniz. Kadınlar kendilerini bulunmaz hint kumaşı olarak görmeyi bırakmalı.
07 Yorumla- 1 yıl
Bu karşıdaki şahısın arayış içinde olduğu seni de yedekte tuttuğunu gösterir benim de flörtüm aklında başkası varken benimle konuşuyordu ben konuşmayı bitirdim onun acısını giderecek durak değilim. Sen galiba kullanılmak istiyorsun?
- 1 yıl
Heybii benim hayranım herhalde. Her yorumuma zıplıyor
- 1 yıl
@kskskdkkfkgg ben kullanılmak istemiyorum. Diyorum ki erkeğe bu kadar baskı kuramaz kimse. Öyle kıskançlıklarla insanı sıkmaya hakkınız yok
- 1 yıl
Bu kıskançlık değil beynini çalıştır. Karşıdaki kırmızı ışık yakıyor ben ise tabiki de bu duruma alınıp rahatsız olurum kıskançlık olmuyor bu madem benimle duygusal ihtiyacın için konuşuyorsun sktr git yolun açık olsun derim.
- 1 yıl
Aydın boş konuşma
- 1 yıl
@kskskdkkfkgg Beynini çalıştırmayan sensin canımsın. Aynaya bak. Git kendi yorumunu kendi altına yap. Benim yorumumun altına yapma. Sa la ğa bak. Daha sevgililik yok ortada, erkeği kontrol etmeye çalışıyorsun. Sevgili olsanız bile sen kadın olarak erkeği kontrol etmeye hakkın yok. Bu kafayla zor ilişki yaşarsınız siz
- 1 yıl
Tulin ap talı bir soru soruyorsun. Cevap veriyorum. Boş konuşma diyorsun. O zaman ne tamam ye. Senin gibi baskıcı, dominant, kontrolcü kızları kadın olarak bile görmüyorum ben. Kız dediğime bakma. Erkeksin bence. Ve cool falan zannediyorsun kendini ama Çok kötüsün. Seninle sevgili olmayı bırak, arkadaş bile olmak istemezdim
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Selam Tülin! 🖐
İlişkilerde güven ve saygı çok önemli. Bu konuda nasıl hissettiğin en önemli şey. Kendini huzursuz hissediyorsan bunu karşındakine iyi bir şekilde anlatmak en doğrusu. Belki sana olan duygularını daha net ifade edebilir ve seni rahatlatabilir. Ama unutma, geçmişin peşinden gitmek sizi yıpratmamalı. Eğer karşındaki kişi sana gerçekten değer veriyorsa, senin rahatsız olduğun şeyleri dikkate almalı. Tabii uzlaşma da önemli, bunu unutmamak lazım! 😊
Eğer konuşmayı kesmek yerine açık ve net bir şekilde duygularını ifade edersen, her iki taraf için de daha iyi olabilir. Hem kim bilir, belki gerçekten sana daha fazla güven vermeye çalışır. ✨
Sevgiler! 💖10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
81
Cevap
50Cevap
İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı. umursamıyorsa çıkarsın demek ki hâlen umursuyor eski sevgili veya flörtü takip etmemeli yeni ilişkiye başlayan biri orada durmasının bi anlamı yok konuşmuyorlarsa
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u 1 yılsorun etmelisin evet
10 Yorumla Eğer bu çocukla ilerletmeyi düşünüyorsan bence tekrar söyle Eğer çıkartmazsada ayril çünkü çok rahatsız edici bir durum ve çocuk seni takmiyor bence , bana seninle öylesine konuşuyor gibi geldi çünkü Eğer sevse etse bu kız bundan rahatsız olur diye düşünmesi lazım Mesela Aynı şeyi sen yapsan çocuk pek umursamaz gibi geldi
Eğer sende çocukla öylesine konuşuyorsan sıkıntı etmene gerek yok
10 YorumlaYedekte tutuyo arada konusuyodur iletisim kesilmemis:dd cok hoslaniyosam iletisimi kesmem sabrederim ama asiri hoslantin yoksa sal gitsin
41 Yorumla- 1 yıl
Evettt
- İnternet & Teknoloji konusunda 732 cevap paylaştı.
1 yılEeee ne güzel
Düşünsene eskidiginde sende ekli olacaksin32 Yorumla- 1 yıl
Ben eski insanları eklemem
- 1 yıl
Gene sen eklemiyorsun
1 yılBence flört mlört çok saçma bana mantıksız geliyor çok şükür de öyle dönemlerin olmadı iyi ki de olmadı diyorum evlenip yuva kurmak varken aile olmak varken yani ne bileyim mantıksız ve günah zaman kaybı de
32 Yorumla- 1 yıl
Görücü usulü var kardeşim aileler razı sen tanıyorsun tabi ama demek istediğim bu değil demek istediğim şey şu evlilikte paylaşman gereken şeyleri bu flört dediğin dönemden paylaşırsan yaşarsan ilişki seviyesi farklı olur kardeşim bu benim düşüncem bilmiyorum bu bana daha mantıklı geliyor tanımadan demiyorum görücü usulü ile tanırsın
İlişkiniz ne zaman başladı? yeniyse diğerlerini de kaybetmemek için çıkarmamıştır sonuçta kalıp kalmayacağın belli değilken niye diğer şanslarını kaybetmek istesin? seni ciddiye alıp önemsemiyor konuşmayı kes bence
11 Yorumla- 1 yıl
O kadar haklısın ki 🤍
1 yılYani çıkartmamışsa kötü ayrılmamış ve yedekte tutuyordur senle ilk bozuştuğu an aranacak listesidir sen bilirsin.
10 Yorumla
1 yılYedekte tutuyor olabilir barışma ihtimali vardır belki sen de devam etmezsen onu da kaçırmak istemez
10 Yorumla
1 yılinstagramına karışırsan seninkine de karışırlar.. ama yeni tanıştığın kişi ile önce sevgili olmalısın. sevgili olduktan sonra hakkın var.. şahsen öpüşme ve elleşme olduysa başka kızlara bakmam.. sevgilim instadan kimi çıkar derse çıkarırım..
00 YorumlaAşkım hepsi bahane haberin olsun ayrıca çok flörtü olan bir adamdan bir şey bekleme diğerleri gibi olabilirsin bunu da göz önünde bulundur şu yeni kelimeler varya love bombing falan şimdi sana onu uyguluyor kesin
00 YorumlaEski kız arkadaşlarının onda hala ekli olmasının altında yatan sebepler olmalı. Eğer selamı sabahı yoksa zaten çoktan çıkartmış olmalıydı. Anlamsız bir hareket olarak yorumladım. Güvensizlik yatırdı bende haliyle.
00 Yorumlayook canıım banane alt tarafı eski flörtü arada flörtleşirler en fazla nolcak🤪🤪🤪🤪 sen de çıkarma ama yani her şey karşılıklı o zaman 💅💅💅💅
02 Yorumla- 1 yıl
Ya 😂😂😂 olur mu öyle şey
1 yılİlişki olması durumunda ya çıkartır ya da ben de eski flört sevgili ne varsa eklerdim 🤣
10 YorumlaUmursamadığından değil yedek kadrosu o onada yazabilecek yalniz kaldığında senle küstügünde belki kusmeden bile
11 Yorumla- 1 yıl
Haklısın valla
İsterse siler o şahısları yine gizliden de iletişim kurar ama fazla kız ekliyse güven vermez fazla. yine de. Erkegib sosyal medya da çok takılması bil itici zaten de..
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 526 cevap paylaştı.
u 1 yılRahatsız olduğunuz içinize sinmeyen durumları erkek arkadaşınızla paylaşıp bunu sakince dile getirmek en doğrusu olacaktır. Değer veren biriyse, sizin rahatınızı düşünüp çıkaracaktır. 🌾
00 Yorumla
1 yılBen olsam zamanla kendime öğle bir bağlarımkı değil eski flörtü selam verdiyi birini bile göremez olur. Yok ya da önünü bile göremez olur. Her şey kendi ellerinde 😉
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 331 cevap paylaştı. Seni değersiz görüyor, bu sebeple de dediğini takmıyor belki de laylaylom olarak düşünüyordur. İstediğini yapmadığı sürece geri çekil, muhatap olma
01 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle 🤍
Gizli Üye(18-24)1 yılDirek ayrıl. İletişimi kes ağzına et önce sonra da sana ulaşamasın biraz neyi istediğinden emin olması gerek küçük eniştenin bu nedir ya bu kadar da hayvanlık olmaz nettir kızım siyah ve beyaz gibi s... et gitsin
02 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle
Cevap sahibi1 yıl🌸🌷
s 1 yılKonuşmayı keserdim. Ben böyle şeyleri kafaya takarım. Ki bence herkes takar. Çıkarmıyorsa altında bir şey de ararım.
01 Yorumla- 1 yıl
Evet
- İnternet & Teknoloji konusunda 461 cevap paylaştı.
1 yılHerhalde yani. Seninle sorun yaşarsa onlara geri dönebilir. Bu tarz erkekler kızları iş ilanı gibi görüyor. İşe girmek için birden fazla firma ile görüşüyorlar ya biri olmasa öbürü olur diye.
00 Yorumla
1 yılKardeşim benim şu an en büyük sorunun bu olmalı bir erkeğin içindekileri bilerek konuşuyorum geçmişle bağlantısını koparmadiysa sıkıntı
10 YorumlaEvli değilsin nişanlı değilsin
Sonuçta herkes özgür
Karışman biraz saçma olur diye düşünüyorum10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılEkli olabilir unuttuğu ya da umursamadığı için çıkarmamış olabilir ama çıkar demene rağmen ısrarla çıkarmazsa bir problem var demektir.
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 512 cevap paylaştı. Böyle bir şey olur mu ya eskiye dair ne varsa siler atarsın bu ne genişlik yahu
20 YorumlaTabi ki sorun etmelisin. Bu yeni çağın getirdiği gevşeklikler hiç bana göre değil. Umursamıyorsan silersin basitt.
00 Yorumla
1 yılYeni tanıştığın birine çıkar demek biraz saçma biraz ilerleyince söylenebilir ilerde ne olacağınız belli değil ki
00 Yorumla
1 yılBen ilk başta sanaldan birisine güvenip flörtleşmezdim bile
02 Yorumla- 1 yıl
Evet haklısın
- 1 yıl
Uzak dur hiç güvenme bile bile lades bence 🙏🏻
- İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılNe güzel işte birisinden sıkılınca diğerine geçiyor ya da hepsiyle konuşuyor.
04 Yorumla- 1 yıl
Konuşmayı kesmeli miyim?
- 1 yıl
Yok sen de gruba dahil ol
- 1 yıl
😀😀
Gizli Üye(30-35)1 yılYeni tanışmışsın sorun etme zamanı değil şimdi. İlerde.
10 YorumlaSadece flörtü değildir emin ol yarın öbürgün konuşmayı keserseniz onları cepte tutuyor ve emin ol konuştuğunuzu o flörtlerinden hiçbiri bilmiyordur böyle biriyle flört veya daha ilerisini düşünmeye değmez üzülen sen olursun
12 Yorumla- 1 yıl
Haklısın ya
Gizli Üye(30-35)1 yıl3 gün sonra sende eski olacaksın zaten ne gerek var boş ver
10 Yorumla
1 yılTabiki sorun. Çıkarmıyorsa ona bye bye 👋 diyeceksin. Kalsın o eski flörtleriyle.
00 Yorumla
1 yılyeni tanışmışsınız daha sevgili olsanız falan çıkarması gerekirdi
00 Yorumla
1 yılEtmelisin tabiki. Bir gün lazım olur diye çıkarmamış erkek kafası genelde öyle işler.
00 Yorumla
1 yılBen umursarim. Gecmisi önemli değil ama gelecekte benimle bir şey düşünüyorsa ekli kalamaz.
00 YorumlaArtık kızlarla konuşuyor mu yazıyor mu takipçisinde kız mı var uzaklaşıyorum soğuyorum.
00 YorumlaSorun etmiyorsan zaten konya ovasi kadar genissindir dürüst olayım
00 Yorumla
1 yılBilemem başkan. Sorunsa sorun et, değilse etme içini bilemeyiz sonuçta
00 YorumlaSorun büyük umursamıyorsa umursuyodur büyük ihtimalle.
00 YorumlaUmursamazmi nasik umursamadi ben suphe edeedim sevgisinden
00 Yorumla
u 1 yılUmursamıyorsa ekli olmaması gerekiyor zaten. Öyle birisiyle asla yapamam. Bas tekmeyi
00 Yorumla
1 yılEvet sorun etmelisin, öyle biriyle işim olmazdı benim
00 Yorumla
1 yılEtmemelisin çünkü yenisin hemen ne bu sahiplenme yanlış
00 Yorumla
1 yıl"Bye bye"de git. Başka lafa gerek yok.
12 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle
- 1 yıl
Sevindim böyle düşünmene.
Güven önemli o yüzden sorunda etmelisin ilişkinin başında gösterdiğin her tepki ilişkinin devamını da getirir ileride bu tür saçmalıklar yaşamak istemiyorsan tepkini koymalısın ki rahatsız olduğunu böyle bir şeyi kabul etmeyeceğinin farkında olmalı
00 Yorumla
1 yılHayır bunu söylüyor kötü niyeti olsa söylemez biz erkekler böyle düşünürüz
10 YorumlaArkadaş olarak kalmış olabilirrr. Ben şahsen çıkartmasını ve konuşmamasını isterdim.
10 Yorumla
1 yılHarem kurmuş sen de bu haremin bir parçasısın daha ne istiyon😄😄😄🤦🏻♀️yok ya neden çıkarasın ki, hepinizle çifte düğün yapıcak
01 Yorumla- 1 yıl
😂😂😂 kız olur mu öyle şey 😂
1 yıltanıştın ama ilişkin nasıl mesafen nasıl. belirli bir şeyler yaşamadan eski flortlerini çıkartma şansın olmuyo maalesef..
00 Yorumlagercekten umursamasa coktan cikarmis olurdu net baska seyler oluyodur
01 Yorumla- 1 yıl
Evet haklısın
Gizli Üye(25-29)1 yılYeni biri sonuçta ilişkiniz ilerlerse eğer öyle çıkarttır bence bi adı olmalı ki karısabilesin
00 Yorumla
1 yılKirmizi bayrak sallamis, seni umursamiyor aslinda
10 YorumlaÇıkarması lazım
10 Yorumla
1 yılSeni çekirdek görüyo
10 Yorumla
1 yılEskiyi kapatın sizde
10 Yorumla
1 yılBen konuşmayı keserdim.
10 Yorumla
1 yılşu an için etmemelisin. ilişkinin seyrine göre bu konuyu gündeme getirebilirsin bence.
00 YorumlaBüyük sorun bu arada onunla aldatır ruhun duymaz. Bir nevi onu da gözden çıkarmak istemiyor.
00 Yorumla- Devamını Gör (71)
Devamını Gör(116)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Yeni biriyle tanıştım ve eski flörtleri hala ekli. Sorun etmeli miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer