Evet arkadaşlar, sevgilim baya bir soğudu benden ne yapmalıyım 🙄?

Evet arkadaşlar, sevgilim baya bir soğudu benden ne yapmalıyım 🙄?

Empati kur teraziye koy yapıp yapmadıklarını, alıp alamadıklarını, anlatmak isteyipte anlamadıklarını, yüzeysel geçiştirme, derinlikleri in bir kadına sergilenecek en kötü şey duygusal anlamda, ya da normal sohbet, hayat yaşam tarzı olsun yüzeysel geçiştirmek koy teraziye tart seviyorsan düzeltmek için mücadele et kolay gelsin
soğumak ve uzaklaşmak birden bire olan seyler degildir, kadin da erkekte birden bire kopmaz zaten, kucuk çatlaklar vardir ve bu çatlaklar zamanla aranızdaki uçurumu meydana getirirler. Eger iliskiyi kurtarmak ve o kisiyle gercekten birlikte olmak istiyorsan iki tarafta biraz bedel odemeli ve karşıdakiyle uyumlu hale gelebilmelidir. Aksi ayrılık kacinilmaz, ve belkide gerekli.
Daha açık konuş, duygularını paylaş ve onun da hislerini dinle. Birlikte keyifli bir aktivite planlayarak küçük sürprizler yap, böylece tekrar bağ kurabilirsiniz.
Önce nedenlerine bir inmeye çalış yapabileceğin bir şey varsa yapmaya çalış baktın elinden geleni yapıyorsun ama değişen bir şey yok zaten ne yapsan ısınmaz o iş
Buz gibi bakışlar devrede yani, hissediyorum 😅❄️ Soğuyan biri bazen geri kazanılır ama zorlarsan daha da kaçar. Önce sakin ol, dibine düşme, biraz alan ver. Sonra güzelce konuş, “Nerede koptuk, ne hissettiriyorum sana?” diye sor, savunmaya geçmeden dinle. Suçlu aramadan çözüm odaklı ol. En çok ne zamandır soğuk hissetmeye başladın, fark ettiğin ilk an neydi? 🧊💬💕
Cevap
7Cevap
Bir daha ısıttın mı tadı kaçıyor. Her şey tazeyken güzel😬
Soğuk soğukta hiç çekilmiyor ki🥹
Hihi 😬
İyi fikir 😀🖖
Soğuyan her şeyin ısıtılınca tadı bozuluyor
siler geçerim.
Ben olsam tekrar kazanmak için uğraşmam çünkü ne kadar kazansan da o samimiyet geri gelmez
Uğraşmaya değmez soğudu mu biter tekrar ısıtıldığında ise zehirler
Sen duşta iken su soğuyor da , bir başkası daha kullandığı içindir..
Soğuduysa başkasına ısınmıştır ya bizde başkasına ısınırız
Ne yapacaksın termik santral mı bağlayacaksın. Isınsın diye jxjxjx
Ne yaptında soğudu acaba sanmıyorum soğuyan bir kadının tekrar ısınacağını.
Uzaklaştıysa bırak gitsin ısıtmaya gerek yok yani
Baharı bekle, bu bahar olmadiyda baska bahari 🤣
kaloriferin dibine koy, birkaç saate ısınır 🥰
Sakince konuşup, uzlaşmalısın. İsteyen bir yolunu her zaman bulur uzlaşır sizi anlar. 💁✨
Çekiçle vurmak lazım.
Yok artık o kadarda değil 😬
biten şeyin üzerine gitmek bir şey getirmiyor karşı taraftan bekleyin
Kesinlikle
Eskisi gibi olmaz ki
Çok doğru 🤦
tekrar ısınsa da eski zevki vermiyor
Soğuyan sevgili geri kazanmak zor
Uzaklaş unut o işi
Niye soğuduğu önemli ama denemeye değer
Isıtamazsın olsada eski tadı olmaz
Bu derece soğuduysa ısıtmadan çözünmez
Bir kere o soğukluk hissedilince toparlaması çok güç olur
Isıtmalısınız
🥹🥹🥹
Ufo bağla
Bitmisse bitmiştir. giden gitmistir
UFO ile
Nedenini sormak gerekir öncelikle
Kazanılmaz
Çok zor
Isıtamazsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?