İlişkiden soğudum nasıl tekrar bağlanabilirim?

Erkek arkadasimin çabasını gördükçe çok üzülüyorum o beni gerçekten unutamaz sogudugumu hissettiğimi söylediğimde bile beni o kdr sakince dinledi o kdr güzel teselli etti ki ben kendimi affedemiyorum bitmesini istemiyorum ama içimden biseyler koptu sanki çocuk daha o görüyorum onu olgunlastiracak olan kadın olmak istemiyorum onunla büyümek istiyorum üç yıldır hayatımın en Güzel günlerini geçirdim e benden ne ondan yana hiç yalan olmadı aramızda üçüncü kisiler olmadı niye böyle oldum anlamiyorum

İlişkiden soğudum nasıl tekrar bağlanabilirim?
Cevapla