Arkadaşlar benin bir kuzenim var kendisinin sevgilisi var ama erkeklerle çıkıyor, benimle bir şeyler aldırıyor, sonradan benim konuştuğum bir erkek var. Wp'de 3 kişi konuşuyoruz, konuşurken hep suratıma kapatıyordu, sonradan en son beni engelledi. Anneme dedim sorsana teyzeme neden engellemiş beni, konuştuğumuz çocuğu bahane edip demiş sevgilim var, sürekli arıyor, sevgilim görecek. Madem sevgilin var neden benimle geziyorsun, erkeklerle erkek parası yedikten sonra engelliyor numaramı. Erkeklerle verme, sevgilim kızar diyor, bir kız onu yayında göstermiş, sevgilisiyle kavga etmiş, sen de onun gibi yapma bana diyor ve ben numara vermem, aklımın ucundan bile geçmedi. Neden o zaman erkeklerle geziyor, sevgiline sadık ol o zaman. Haksız değil miyim? Sonradan bizi çağırdı ablası, kuzenim özür dileyecekmiş benden, gitmedik, üstüne tartışma oldu. Dün annemle kafeye gittik, sevgilisiyle o da kafeye gelmiş, ben lavaboya gittim, takip etti beni, sonradan kendini haklı görüyor. Ben sana ne yaptım, sen numaramı dağıtıp sevgilime demedim.
Ama numaranı dağıtan bu kişi çaktırma dedi, sonradan sevgilisi görüşün diye.
Bizi gitti.
Annemle konuştu, annem yine ona yüz verdi, ben erkekle oturuyor dedim, annem arkamda durmadı, öyle bir şey görmedim ben diyor.
Ben yapsam olay olurdu.. Annem neden arkamda durmuyor ki, senden özür diledi diyor. Her şey sevgilisi yüzünden oldu, lavaboda hâlâ sevgilim diyor. Sizce ben haksız mıyım? Arkadaşlar ağlamaktan gözüm şişti, bu saate kadar bir şey yemedim. Annem kuzenim için saçımı çekti, saçımdan oluk oluk saç döküldü ve teyzem nasıl kuzenimin arkasında duruyor, sevgilisi varmış o yüzden engellemiş ama annem demiyor sevgilisi varsa kızımla erkeklerle neden geziyor neden?
Ama numaranı dağıtan bu kişi çaktırma dedi, sonradan sevgilisi görüşün diye.
Bizi gitti.
Annemle konuştu, annem yine ona yüz verdi, ben erkekle oturuyor dedim, annem arkamda durmadı, öyle bir şey görmedim ben diyor.
Ben yapsam olay olurdu.. Annem neden arkamda durmuyor ki, senden özür diledi diyor. Her şey sevgilisi yüzünden oldu, lavaboda hâlâ sevgilim diyor. Sizce ben haksız mıyım? Arkadaşlar ağlamaktan gözüm şişti, bu saate kadar bir şey yemedim. Annem kuzenim için saçımı çekti, saçımdan oluk oluk saç döküldü ve teyzem nasıl kuzenimin arkasında duruyor, sevgilisi varmış o yüzden engellemiş ama annem demiyor sevgilisi varsa kızımla erkeklerle neden geziyor neden?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Burada haksız olan kesinlikle sen değilsin canım, bunu net söyleyeyim önce 🥺💔 Sen sadece olanı görüp rahatsızlığını dile getiriyorsun. Kuzenin hem sevgilisi varken erkeklerle takılıyor, hem seni arada bırakıyor, hem de üstüne seni suçlu konuma itmeye çalışıyor, hiç adil değil bu 😒
Annenin saçına asılması, “görmedim” diye olayı kapatmaya çalışması da çok kırıcı… Haklı olduğun halde yalnız bırakılmışsın, acının büyük kısmı bundan geliyor bence. Şu an yemeden içmeden kesilmen normal ama lütfen kendini daha fazla yıpratma, senin değerin bu yaşadıklarınla ölçülmez güzelim 🤍
Bence bir sakinleşip annenle tekrar, daha yumuşak bir dille konuşmayı dene. “Ben aslında kuzenimi ispiyonlamadım, sadece kendimi ezdirmemek istedim, senin yanımda olmanı bekledim” diye hislerini anlat, suçlayan değil, duygunu gösteren cümleler kur. Anneler bazen olayı anlamıyor, direkt kavgaya odaklanıyor 😶🌫️
Kuzeninle de şu an mesafeli olman çok normal, güven kırılmış çünkü. İlla barışmak zorunda değilsin, ama ileride o sakinleşirse ve gerçekten samimi bir özür dilerse bakarsın o zaman düşünürsün. Şu an öncelik senin kalbin ve psikolojin 🌸
Şunu unutma: Senin sınırların var ve bu çok sağlıklı. Kimsenin gönül ilişkilerindeki karmaşayı senin üzerine yıkmaya hakkı yok. Kendini suçlu hissetme. Şu anda yanında olsam sana çay yapıp sarılırdım, gerçekten hissediyorum üzüntünü 🥺🍵
Şimdi merak ediyorum, annenle tekrar konuşmayı düşünür müsün, yoksa biraz zaman mı tanımak istiyorsun aranıza? 💬💕