Kuzenim yüzünden sevgilisiyle olay çıktı, annem benden mi yoksa kuzenimden mi yana olmalı sizce haksız olan kim?

Arkadaşlar benin bir kuzenim var kendisinin sevgilisi var ama erkeklerle çıkıyor, benimle bir şeyler aldırıyor, sonradan benim konuştuğum bir erkek var. Wp'de 3 kişi konuşuyoruz, konuşurken hep suratıma kapatıyordu, sonradan en son beni engelledi. Anneme dedim sorsana teyzeme neden engellemiş beni, konuştuğumuz çocuğu bahane edip demiş sevgilim var, sürekli arıyor, sevgilim görecek. Madem sevgilin var neden benimle geziyorsun, erkeklerle erkek parası yedikten sonra engelliyor numaramı. Erkeklerle verme, sevgilim kızar diyor, bir kız onu yayında göstermiş, sevgilisiyle kavga etmiş, sen de onun gibi yapma bana diyor ve ben numara vermem, aklımın ucundan bile geçmedi. Neden o zaman erkeklerle geziyor, sevgiline sadık ol o zaman. Haksız değil miyim? Sonradan bizi çağırdı ablası, kuzenim özür dileyecekmiş benden, gitmedik, üstüne tartışma oldu. Dün annemle kafeye gittik, sevgilisiyle o da kafeye gelmiş, ben lavaboya gittim, takip etti beni, sonradan kendini haklı görüyor. Ben sana ne yaptım, sen numaramı dağıtıp sevgilime demedim.
Ama numaranı dağıtan bu kişi çaktırma dedi, sonradan sevgilisi görüşün diye.
Bizi gitti.
Annemle konuştu, annem yine ona yüz verdi, ben erkekle oturuyor dedim, annem arkamda durmadı, öyle bir şey görmedim ben diyor.
Ben yapsam olay olurdu.. Annem neden arkamda durmuyor ki, senden özür diledi diyor. Her şey sevgilisi yüzünden oldu, lavaboda hâlâ sevgilim diyor. Sizce ben haksız mıyım? Arkadaşlar ağlamaktan gözüm şişti, bu saate kadar bir şey yemedim. Annem kuzenim için saçımı çekti, saçımdan oluk oluk saç döküldü ve teyzem nasıl kuzenimin arkasında duruyor, sevgilisi varmış o yüzden engellemiş ama annem demiyor sevgilisi varsa kızımla erkeklerle neden geziyor neden?
Kuzenim yüzünden sevgilisiyle olay çıktı, annem benden mi yoksa kuzenimden mi yana olmalı sizce haksız olan kim?
Cevapla