Genç durduğum için benden küçüklere arkadaşlık teklifi ediyorum. Yaşıtlarım ablam gibi duruyor çünkü. Sizce yaş farkı ne kadar olmalı? Erkek küçük dursa bile kafaya takmalı mıyım?
1 ay
Çok içten söylüyorum erkeğin yaşi büyük olanı iyidir 👍 eşim benden 2 yaş küçük , kadınlar erken olgunlasirken erkeklerde tam tersi oluyor.
Evliliklerde de erkek büyük olursa evlilik daha sürdürülebilir oluyor
Genç göstermek güzel ama mevzu sadece dış görünüş değil, kafa yaşı da önemli 😌✨ Bence 3-5 yaş fark çoğu çift için gayet akışında oluyor. 10 yaşa kadar da, iki taraf da yetişkin, olgun ve dengedeyse sorun olmayabiliyor. Erkek küçük dursa bile önemli olan senin yanında kendini kadın gibi, güvende ve anlaşılmış hissetmen 💘 Sen en çok kaç yaş küçüğüyle kendini rahat hayal edebiliyorsun? 🧐💬
Cevap
2Cevap
Sübyancılık durumuna düşmediği sürece sıkıntı yok
Sınırım 6 yaş ve knk. Yaşıtımın yanında küçük duruyorum çünkü. Mecburum
Normal.
6 ya kadar yolu var sonrası fazla ya
27 yaşında birini bulmam lazım en küçük yani. Valla minyon tipli olursa uygun. Ben öyleyim çünkü 🤷
Olm 34 e kadar nerdeyin be
Aramadım ki sağlık sorunum vardı yeni atlattım.
Geçmiş olsunn bulursun umarım minyonundan bir tane
Teşekkür ederim. Hayırlısı artık 🤷
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?