Aşık oldum, tutuldum resmen. Benden 7 yaş büyük, bence normal bir fark. Sizce bu yaş farkı çok mu?

Aşık oldum, tutuldum resmen. Benden 7 yaş büyük, bence normal bir fark. Sizce bu yaş farkı çok mu?
Cevapla