30 yasina geldim hic kimseyi etkileyemedim, kimseden hoslanilmamasi normal mi?

30 yaşına geldim karşı cinsten hiç kimseyi etkileyemedim. Ne sosyal medya ne de gerçek hayat olmadı beceremedim. Arkadaşlarım ve kuzenler arasında bir ben böyleyim. Zaten artık ne dua ediyorum ne de umut ediyorum. Olmayacak duaya çok amin dedik zamanında. Artık çift görmeye o kadar dayanamıyorum ki sinemaya gitmiyorum, tiyatroya gitmiyorum, parka yürüyüşe bile gitmiyorum hatta roman dahi okumuyorum ikili ilişkilere denk gelmemek için. Kadınlardan nefret dahi ediyorum diyebiliriz
30 yasina geldim hic kimseyi etkileyemedim, kimseden hoslanilmamasi normal mi?
Cevapla