Uzun boylu, kültürlü ama ilk adım atamayan bir erkek olarak çok güzel bir kızı gerçekten hak etmiyor muyum?

Merhaba, ben 30 yaşında 188 boyunda biraz zayıf görünümlü, 78 kg civarında, çok kültürlü, fena da para kazanmayan biriyim, varlıklı biri değilim, ama birkaç yıl içinde çok varlıklı olabileceğimi düşünüyorum, sadece boyumdan dolayı bile ÇOK GÜZEL bir kıza layık olduğumu düşünüyorum, çok yakışıklı biri olduğumu düşünmüyorum, kemikli yüzlü, çok hafif esmer (buğday tenli diyebilirim), biraz sert bakışlı biriyim, sizce çok güzel bir kızı hak etmiyor muyum ben, neden kızlar bana yaklaşmaya çalışmıyor, kur yapıp tavlamaya çalışmıyor, bu canımı çok sıkıyor, benim ilk adım atma yeteneğim sıfır, kesseler de atamam, karşı tarafın çok güzel olup ilk adım atmasını beklerim ama ilgi görmüyorum, korkuyorlar bana bir şey demeye, savaşçı gibi duruyorum sanırım biraz, ama böyle de olmazsa ben nasıl hayalimdeki güzelliğe kavuşup birini seveceğim, sadece boyumun bile büyük avantaj olduğunu düşünüyorum ve gerçekten çok güzel birini hak ettiğimi düşünüyorum zaten güzellik takıntım var aşırı derecede, çok sıkılmış durumdayım lütfen yapıcı yorumlar yapalım, tatminsizliğim bütün hayatıma yansıyor, davranışlarıma, tepkilerime vb.

Güncellemeler
1 ay
Spor salonuna başladım, orada bir kız muhabbet açıp tanışmak istedi ama hiç tipim değil, kısa ve hayalimdekiyle alakası bile yok, 3/10 bir kız diyebilirim
Güncellemeler
1 ay
Uzaktan flörtleştiğim bir kız vardı, 2 ay sürdü, çok da ilgiliydi benle, çok da iyi biriydi, keşke arkadaş olarak kalsaydık ama mesajlarına işim yüzünden saatler sonra cevap verince beni engelledi, ben de zaten çok beğenmediğim için ileri taşımak istemedim, ama çok iyi bir insandı bence, bu da itiraf olsun
Uzun boylu, kültürlü ama ilk adım atamayan bir erkek olarak çok güzel bir kızı gerçekten hak etmiyor muyum?
Cevapla