Kapalı bir kızım, kendimce güzelim ama yakışıklı bir erkekle birlikte olmadım hiç. Hak etmiyor muyum sizce?

Kapalıyım konuştuğum erkekler hep orta tipli dindar erkeklerdi çünkü kendimi yakışıklı ortamcı erkeklere uygun görmüyorum onlar da beni istemez zaten sizce bu bir kompleks mi yoksa doğru mu düşünüyorum? Kendimce güzelim demem ego olarak algılanmasın eğer çok güzel bir kız olsaydım şu an zaten yazan olurdu çıkmak isteyen olurdu demek ki güzel değilim ve yakışıklı erkekleri hak etmiyorum haksız mıyım?
Kapalı bir kızım, kendimce güzelim ama yakışıklı bir erkekle birlikte olmadım hiç. Hak etmiyor muyum sizce?
Cevapla