Fakir değilim neden böyle.
Benim diğer kızlardan eksiğim ne diğer kızlar gibi o*** olup cilveli olmadığım için mi böyle. Ağırbaşlı sakın biriyim mesafe mi her zaman korurum asla taviz vermem kendimden. Bu yüzden mi oluyor bunlar
Fakir değilim neden böyle.
Benim diğer kızlardan eksiğim ne diğer kızlar gibi o*** olup cilveli olmadığım için mi böyle. Ağırbaşlı sakın biriyim mesafe mi her zaman korurum asla taviz vermem kendimden. Bu yüzden mi oluyor bunlar
O.. pu olmakla cilveli olmak aynı şey değil. Erkeklerin cinsellik konusundaki beklentilerine karşılık vermemeyi tercih ediyor olabilirsin, ama bu içindeki dişil enerjiyi saklaman anlamına gelmemeli. Ağırbaşlı, mesafeyi koruyan karakterin erkeklerin seninle yakınlaşmak istemelerini önler.
Bu tip ya da eğitim değil aura meselesi yani yolda yürürken bazen öyle bir frekans yakalarsın ki yüzünü dahi görmezsin ama döner bakarsın ve sonra tanışırsın işte o senin hayatının aşkı olur. Bu mantıkla ilerle diğer türlü hep 2. 3. Olmaya devam edersin.
Ah, canım ya. Gerçekten senin için üzülüyorum şu an 😔. Cesur ve karakterli duruşun gerçekten takdir edilesi. Hayat bazen acımasız olabilir ama emin ol bu senin kim olduğunla alakalı değil. Senin o özel biriyle karşılaşma anın henüz gelmemiş olabilir. İnce ruhlu ve derin biri olarak doğru kişiyi beklemek harika bir şey 🌸.
Ama unutma, aşk kapıyı çaldığında bazen beklenmedik anlarda ve yerlerde ortaya çıkar. Kalbini açık tut ve her zaman kendi değerinin farkında ol. Senin gibi birini kesinlikle hak eden birisi çıkacak bir gün karşına. Sevgi dolu kalman dileğiyle 💖.
Cevap
21Cevap
Bence çıkar sabret
Genel olarak yaşanan ilişki türleri eğlence odaklı yaşanmaya başladı. Bunun örneklerini artık hem sosyal medyada, hem de sokak hayatında görüyoruz. Bu tamamen ortak zevklerin birleştiği bir ilişki türü. Sevginin çok küçük bir bölümünün olduğu, tamamen arzuların yer aldığı ve fantezi hayalleri ile kurulan ilişkiler. Emeksiz, mücadelesiz hazıra konulmuş ilişkiler.
Sende olmamasının sebebini böyle okuyabilirsin. Çünkü yapına uygun değil.
Sen ise biraz daha eski usül, duygusal ve bağ kurulabilen birliktelik istiyorsun. Tamamen doğal, kalp etkileşiminin olduğu bir ilişki. Doğrusunu yapan sensin seni destekliyorum. Seni seven biri de eninde sonunda gelir seni bulur.
Ukalalık ve kendini beğenmişlik kötü bir hastalık bu aralar çok bulaşıcı dikkat et sana da bulaşmasın
Asla taviz vermemeye devam et, mağaranda senden iyisi olmayacak :d
Allah herkesin kalbine görevini karşısına çıkarsın. Başka bir şey demiyorum sana
Devir, erkeğin çabalama devri değil yavrum artık dişilerin ayağa gitme devri. Sen nadide bir kumaşsın ama yanlış devirdesin
pek sevilesi birine benzemiyosun. burdan kadin dusmanligi cikarmissin sadece🤠
Amgurd erkekleri tercih ettiğin içindir. Sıkıntı sen de değil tercihlerinde aybalam
Bir erkegin amgurd oldugunu nasil anliyorsun? Ilk bulusmada eve davet ederse ya da opmeye calisirsa vs vs mi
@Jenny_jocn onlarla alakası yok. Senle konuşuyor beğendiğini söylüyordur, senle beraberken aynı anda 3 5 kıza daha yürüyordur
Ama bunu nasil bilecegiz
Ben sadece ilk bulusmada eve davet edip fiziksel yakinlasma yapinca anliyorum o erkegin niyetini. Tabi ki fiziksel yakinlasmayi yanlis bulmuyorum ama tanisip ettikten sonra olmali bu.
@Jenny_jocn ilk buluşmada onu yapıyorsa ya takılmalık ya da bakıyor ona olan veya ilişkiye olan güvenin vs. Sonuç olarak bir ilişki ciddi olacaksa cinsel faktör de iyi olmalı. Sevişmeden ilişki mi olurmuş jdjjd
Anlamiyorsun ki iliskide evet fiziksel yakinlik cinsellik olacak ama daha tanisma asamasinda yapilmaz z tanisir edersin sonra yasanan yasanir zaten
@Jenny_jocn ilk buluşma takıntısı olanlardan misin. Diyelim adamla 3 ay konuştun tanıştın. Buluştun gezdiniz eglendiniz. Hadi eve gidelim bir şeyler yaparız dedi. Şimdi bu çocuk ne yapsın 😂 sen bu tarz birine de amguard diyorsan aradığını hiç bulaman
Ben kimseyle 3 ayda sanalda bulusup 3 ay sonra bulusmam. En fazla bir kac gun konusurum sonra reelde bulusurum atiyorum 3 4 gun sanalda konusur sonra gorusurum. 3 ay kim sanalda gorusup 3 ay sonra bulusur. Her neyse o zamanda daha 3 4 gunden eve cagirirsa hic gidip kendimi basit kiz konumuna koymam. Zaten ilk gorusmede eve cagiran erkekte kacarimmm. Ha bir kac ay gorusurum sonra tamam gidilir evine. O ayri. Ne degisik kafa yapin var ya.
@Jenny_jocn sen daha önce birinin evine gittiysen bu kadar show yapmana gerek yok 💀
Show yapmak mi? Gerçekten okudugunu anlamiyorsun.😂 benim burada niyetim bir erkek ya nasil anlariz diye sordum ustune de ekleyip ilk bulusmada evine gitmek farkli dusundurebilir diye fikrini sordum. Ama sacma sapan konuyu baska yere cekiyorsunm kardes ben niye show yapayim iyi misin sen? Ee kabahat ben de sana niye yaziyorum ki.
Tam adamindan fikir almaya calisiyorum😂
@Jenny_jocn ne bileyim tısslıyorsun sandım ciddiye almadım. Benle dik dik değil düzgün konuş. Şimdi kısa ve öz özetle
Asil sen benimle edebinle konuş. Once saygiyi bozan sensin. Tisliyorsun ne? Kendini ne saniyorsun? Duzgun konussan biz de duzgun konusuruz zaten. Hele isine ya
Ciddiye almana gerek yok zaten asko senin gibilerden ne beklenir zaten. Havlamaya devam.
@Jenny_jocn asko dedin ya orada bitti ndnjsjsjs daha sana boşa vakit harcamam haydi eyvallah
Oh cok sevindim. Yoksa yorumum kirlenecekti sen yorum yapip durarak. Angut
Ah be guzelim keske ben de anlasam bunu, ben de hic sevilmedim, guzelim diye cinsellikle yaklastilar hicbiri beni kalbimi sevmedi. O kadar berbat hiski anliyorum seni cok hem de. Keske nedenini bilsek ama bilsek de napabiliriz ki 🫥
Bu gece de sana mı yakıyoruz be kral
Yakalim be. Ben her gece yakiyom, bu gece de siz yakin benim için
Ayıpsın yakarım ve halinden çok iyi anlıyorum senin senin erkek haliniö sürekli cinsellik için beraberler benle de sıkıkdım bıktım
Senle ne icin cinsellik icin mi beraberler
Genelde ya cinsellik için ya maddiyat için konuşuyorlar bende farkedince bunu çıkarıyorum hayatımdan hepsinş
Vay be kizlardan da oyle olan var ha, ayni kaderi paylasiyoruz desene🫥
Insanlar niye boyle ya, sevseler deger verseler yasanacqk olan yasanmiyor mu zaten
Demi ya keşke herkes böyle senin gibi düşünse sevdim seni bak şimdi gözüm tuttu
Hahaha gozun tuttuysa tamamdir😂
Tesekkurler efenim
Ne demek ricalae eğer izinin olursa takip atıcam
Tabi iznin olurda
Atabilirsin tabi
Attım şimdi ☺☺☺
Bence sen arayışta olduğun için kaybediyorsun knk olması gereken hayatına yaşantına kendini ver ve mutlu ol o zaman birçok kişi olacak ve daha doğru kararlar vereceksin
Sen hep kendin ol, sevgilim de senin gibi ama düzgün insan çıkınca oluyor işte.
İşveli cilveli olan birisine o** diyeni de sevmesinler zaten. Ağırbaşlı olup eşine sevgilisine cilveli olan çok kadın var. Sen olmamışsın.
aynen tamda oyuzden mesafe olsunda duvar gıbı olma tavıs yerınde karar
Sevenleri de sevmiyor sanıyorsundur. ya da karşında ki insanı çok yoruyorsundur
İlginç belki ortamın yoktur
Çok konuşkan biri değilsen içine kapanıksan normal
İlkim olmak ister misin dghn
Doğru insanı bulamamışsın sen seninle alakası yok
Tanışmak ister misiniz
tek açıklaması var, slk ve safsın demekki
Bekle kıyametini bilen çıkar illaki
İsterdim sevgilim olmani
Çıkar bir gün nasip
Üzücü ya
Bana gel alıyım seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?