Diğer güzel kızlarla kıyaslanınca erkeklere karşı hiç şansım yok gibi hissediyorum haksız mıyım?

Birsürü güzel kız var benim fiziğim boyum kilom vs güzel herkes beni çok beğenir manken gibisin der ama yüzüm de ortalama açıkçası çok güzel olmadığımı biliyorum diğer kızlara bakıyorum gerçekten aşırı güzel kızlar var ve ben de erkek olsam onlara bakardım bana değil.. nasıl olacak bu isler 🥺😔
Diğer güzel kızlarla kıyaslanınca erkeklere karşı hiç şansım yok gibi hissediyorum haksız mıyım?
Cevapla