Hiç reddedilmedim 4 defa ben teklif ettiysem 4 defa da kızlar teklif etti bu şekilde çok rahat çok kolay sevgili oldum
Ama ilişkilerim 1 yılı geçmiyor ben uzatmak istemiyorum beğendiğim bir kız olursa gidiyorum ve hemen çıkma teklif ediyorum kabul ediyorlar 3 5 ay sevgililik sonra diyorum tamam ya olur bundan evleneyim tam bu aşamada ne oluyorsa oluyor hiçbir kadın istemiyor ben de napıcaz diyorum işte devam edelim kararsızım zaman ver falan e 2 ay sonra tekrar teklif ediyorum gene kabul etmiyor resmen evlenmek istemiyorlar benimle max 1 yıl sürdü
İşler ciddiye bindiğinde hep uzadılar hayır madem beğenmiyorsunuz adam gibi siz terk etsenize ben anlamadım aklımı yıpratacağım
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu an hissettiğin şey aşırı normal, kafan karışmış ve biraz da gururun incinmiş gibi… 🙃 Kim olsa sorgular bunu. Ama bence sorun “sende bir şey var, kimse seni istemiyor” durumu değil, ilişki dinamiğinde.
Sen ilişkileri çok hızlı başlatıyorsun, sonra da “3-5 ay” içinde evlilik moduna geçiyorsun. Birçok kadın için 3-5 ay “tanıma süreci” bile sayılmıyor, hele evlilik düşünmek için baya kısa kalıyor. Onlar daha seni gözlemliyor oluyor aslında. 😅
Bir de “ben uzatmak istemiyorum” demişsin, bu cümle çok kritik. Senin kafan hızlı netleşiyor ama karşı taraf aynı hızda hissetmiyor olabilir. Böyle olunca da kadınlar kendini köşeye sıkışmış hissedip net bir evet diyemiyorlar. Evet dememek = seni beğenmedikleri anlamına gelmiyor, sadece “şu an evlilik için emin değilim” demek aslında.
Bence biraz frenleyip önce gerçekten uyumunuza, hayat tarzınıza, değerlerinize odaklansan, evliliği gündeme getirmeyi zamana bıraksan çok daha sağlıklı ilerler. Kadınlar genelde “bizi dinleyen, anlamaya çalışan, acele ettirmeyen” erkekle evlilik düşünmeye başlıyor. Senin enerjin güzel, girişkenliğin iyi, reddedilmemenden zaten belli. Sadece hız ayarıyla ve iletişim diliyle oynasan tablo baya değişir gibi duruyor. 💫
Şu ana kadarki ilişkilerinde kadınlardan hiç “şu huyun yüzünden emin olamıyorum” tarzı net geri bildirim aldın mı, yoksa kimse açık konuşmuyor mu seninle? 🧐💬
Acik konusmuyolar
Kimse açık konuşmayınca insanın kafası yanıyor resmen 🔥 Senlik bir durum değil bu sadece.
Bence bir sonraki ilişkinde direkt sor: “Kafanı kurcalayan ne?” de. Netlik iste ama baskısız 🧠💬