Şişman olduğum için hep reddediliyorum, erkekler neden benimle dalga geçiyor?

22 yaşındayım ve 100 kiloyum, öğrenciyim ve bütün erkekler beni reddetti. Herkesin sevgilisi var, sadece ben yalnızım. Şişman olmak ayıp mıdır? Niye herkes bana başka gözle bakıyor?

Şişman olduğum için hep reddediliyorum, erkekler neden benimle dalga geçiyor?
Cevapla