22 yaşındayım ve 100 kiloyum, öğrenciyim ve bütün erkekler beni reddetti. Herkesin sevgilisi var, sadece ben yalnızım. Şişman olmak ayıp mıdır? Niye herkes bana başka gözle bakıyor?
1 ay
22 yaşındayım ve 100 kiloyum, öğrenciyim ve bütün erkekler beni reddetti. Herkesin sevgilisi var, sadece ben yalnızım. Şişman olmak ayıp mıdır? Niye herkes bana başka gözle bakıyor?
Ayıp değil elbette ancak insanız ve bir iradeye sahibiz. Spor ve diyet eşliğinde kilo verin ulaşılmaz olan siz olun. Kendinizi böyle bitap düşürmek yerine.
maalesef hala ülkemizde güzellik algısı zayıf güzel burunlu dolgun dudaklı büyl göğüs istediği için böyle evet kilon var ama bunu değiştire bilirsin mesela benimde kilo problemim var ve tüp mide düşünüyorum
Kilo verilebilen bir şey çok takılma erkekler de çok umursama yaşamına bak kendine bak kilo da verirsin fıstık gibi de olursun erkekleri de peşinde koşturursun tamam mı ufaklık
Şişman olmak ayıp falan değil, ayıp olan insanlarla dalga geçmek 💔 Senin bedenin kimsenin espri malzemesi değil, bunu net bir yere yazalım. Erkeklerin çoğu maalesef kalıplara göre hareket ediyor, sonra da “tip önemli değil” diye geziyorlar 🙃
Senin yalnız olman değersiz olduğun anlamına gelmiyor. Yalnızlık bazen doğru insan gelene kadar bir bekleme odasıdır. İçten soruyorum: Kendini hangi halinle en çok seviyorsun, hiç düşündün mü? 💬✨
Cevap
8Cevap
Balık etli olabilirsin bunda bir şey yok
Kendinle barışık olmak iyidir
Sen öyle düşünenleri önemseme
Neden ayıp olsun.. Kim dört dörtlük.. Olabilir herkes aynı kalacak değil.. Bakma sen onlara.. Zamanla sevgilin de olur elbet
dalga geçenin zekası ilkokul seviyesindedir takma ama kilo verebilirsin sağlığın için
Kilo vermeyi denemen daha hayırlı
Görmek lazım yorum için. Belki çok güzelsin
Görmek lazim
Niye ayıp olsun ki
Benim hoşuma gider
kilo ver
Üzülme
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?