Bir insanın geçmişte yaşadığı kırgınlıklar elbette kolay silinmez ama yeni gelen kişiyi eski insanların yaptıklarıyla yargılamak adil değildir. Çünkü karşındaki insanın o hatalarda hiçbir payı yoktur. Sürekli şüpheyle yaklaşmak, savunmada kalmak ve eski acının bedelini ona ödetmek ilişkiyi başlamadan yorar. Geçmişten ders almak başka, geçmişin yükünü masum birine taşımak başka. Sizce geçmişin yarasını yeni insanlara yansıtmak haksızlık değil mi?
Geçmişin yarasını yeni insanlara yansıtmak haksızlık değil mi?
Haksizlık tabiki. Ama genel olarak erkeklerin çoğu benziyir birbirine. Verilen sevginin değerini pek bilemeyebiliyor. Cevremden çok sahit oldum senelerdir böyle. Ben böyle yapmamaya çalışırım ama bir onyargımda var. Oda şuki sadık erkek çok az. Ama tabiki sadık olan adam gibi adamlarda var.
Elbette. Şu dönemde insanlara bakıyorum da ; hep yeni yeni hayatlar yeni yeni insanlar. Hemen birini hayatınıza çekmek sağlıklı değil. Yaşanmışlıkları önce bir sindirmesi lazım insanın. Bazı şeyler, içseldir. Birini Yara bandı yapmak , yargılamak vb. Doğru gelmiyor bana. Daldan dala konmak bana göre hareketler değil. Aşk bence saygı meselesi, emek meselesi her insanın harcı değil. ✨🥂
Kesinlikle haksızlık. Geçmişte yaşanılan şeylerin acısını hayatımıza yeni giren kişiler ödememeli o yüzden bu iki şeyi ayırt etmek önemli bir konu aslında
Bana göre de haksızlık, hem de baya 😔 Haklı olduğun yer şu: geçmişten ders almak çok değerli ama faturayı yeni gelen insana kesmek ilişkiyi zehirliyor. Yeni biri, eski hataların borçlusu değil. 💔 Yine de bazen insanlar fark etmeden yapıyor bunu, travma refleksi gibi. En doğrusu, yaralıysan bunu dürüstçe söylemek. Peki sen kendi ilişkilerinde bunu yaşadın mı, sana yapıldı mı? 🧡
Bilmiyorum. Bunu yapıyorum ve haksızlık mı ediyorum bunuda bilmiyorum. Bu insanın elinde olan bir şey değil. Yaralandığı yerden bir daha yaralanmak istemiyor insan. Bir çesit duvar önlem gibi… inanın bu duvarın örülmesi tek bir günde olmuyor
Çok saçmalık ve doğru değildir. Geçmişte yaşadığınız negatif olayların başkalarına yansıtmasını doğru bulmuyorum. Aksi halde karşı taraf uzaklaşmasına neden olur. Eskisi gibi samimiyeti olmaz.