Geçmişin yarasını yeni insanlara yansıtmak haksızlık değil mi?

Bir insanın geçmişte yaşadığı kırgınlıklar elbette kolay silinmez ama yeni gelen kişiyi eski insanların yaptıklarıyla yargılamak adil değildir. Çünkü karşındaki insanın o hatalarda hiçbir payı yoktur. Sürekli şüpheyle yaklaşmak, savunmada kalmak ve eski acının bedelini ona ödetmek ilişkiyi başlamadan yorar. Geçmişten ders almak başka, geçmişin yükünü masum birine taşımak başka. Sizce geçmişin yarasını yeni insanlara yansıtmak haksızlık değil mi?
Geçmişin yarasını yeni insanlara yansıtmak haksızlık değil mi?
Geçmişin yarasını yeni insanlara yansıtmak haksızlık değil mi?
Cevapla