İnsanları geçmişiyle yargılamak çok kötü değil mi?

Ailem çok muhafazakar dindar olduğu için beni imam hatip lisesine göndermişti. Sonra güzel bir bölüm ve üniversite kazandım gittim o zamanlar yine zorla başım örtülmüştü, üniversitede başımı da açtım. 30 yaşındayım, şu an iyi bir işim var ama cv' lerimde maalesef imam hatip mezunu olduğum yazıyor. Bunu da çalıştığım kurumdaki müdür yardımcısı biliyor, birkaç kişi daha öğrenmiş, hatta arkamdan imam hatip mezunuymuş ama çok açık giyiniyor dediklerini öğrendim. Üniversitede arkadaş ortamlarında hangi tür liseden mezun olduğum sorulduğunda hep utandım söyleyemedim, belki de dalga geçerler diye. Silinmesi mümkün olmayan geçmişimdeki bir kara leke gibi..
İnsanları geçmişiyle yargılamak çok kötü değil mi?
Cevapla