Erkekler, 25inde asla sevgili olmaz dediğiniz yakın arkadaşınızı 30dan sonra evlilik adayı olarak gördünüz mü?

Erkekler açısından soruyorum. 25 civarındasındır ve yüzde yüz arkadaş olarak gördüğün, sevgili olsak asla yapamayız onu öyle görmüyorum dediğin, asla evlilik düşünmediğin, hatta sana açılsa sinirleneceğin, reddedeceğin yakın arkadaşını, 30'larından sonra "Aslında bizden de olurmuş, şimdi istese kabul ederdim" dediğin oldu mu? Böyle bir olaya tanıklık ettiniz mi?

Ama ilk yıllar ona karşı kesin ve net "arkadaş gözü" ile bakıyor olması lazım bu bahsettiğim senaryoda. Yakın arkadaşlar

Erkekler, 25inde asla sevgili olmaz dediğiniz yakın arkadaşınızı 30dan sonra evlilik adayı olarak gördünüz mü?
Cevapla