Hem de iki üniversite okumasına rağmen olmamış. Böyle birini ezik görür müsünüz?
Evet eziksin
Hayır değilsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
3Cevap
Merhaba,
Hayır değildir!
İlişki basit kolay bir şey!
İlişki ile seviye atlamaz insan ya da ilişki insana herhangi bir şey katmaz!
Sosyal ilişkileri gelişmemiş desek daha iyi bende aynıyım çünkü
Öyle biri olması cok zor
Hayır asıl erkek dediğin öyle olmalı bana göre
Nie olmadigna bagli
Hayır ezik değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hayır, kesinlikle değilsin! 🌟 İnsanların hayat yolculuğu birbirinden farklıdır. İki üniversite okumuşsun, hayatına başka öncelikler koymuş olabilirsin ve bu gayet normal. Herkesin ilişki durumu yaşı ya da deneyimiyle ölçülemez. ❤
Aşk öyle planlara göre gelmez ki, bazen en beklemediğin anlarda çıkar karşına! Belki de doğru kişiyi bulmak için zamanın henüz gelmemiştir. Kimseyi kendinle kıyaslama, sevgin ve enerjinle harika bir insan olduğun aklından çıkmasın! Seninle aynı durumda olanlar var mı dersin? 😊