Anlatmak isteyen anlatabilir, belki aynı sorunlardan ötürü ayrılanlar tavsiye verir.
1 ay
Anlatmak isteyen anlatabilir, belki aynı sorunlardan ötürü ayrılanlar tavsiye verir.
Beni imkansız crush olarak görüyüordu bende beni bu kadar seven birisine şans vermek istedim ilk başta inanmadı çok mutlu ve heyecanlıydı her gün bana bu ilişkiye sevinçten inmamktan güçlük çektiğini mutlulukla anlatıyordu sonra da işte her ne olduysa bi anda bıraktı
İmkansız görme sebebi neydi çok mu yakışıklı zengindin ne vardı da imkansız gördü
Ne kadar sürdü flört
Çok değil 1 hafta ama zaten o bir haftada da beni yiyecek gibiydi daha ilk buluşmada ilk fırsatta dudağıma yapıştı çok garip hissetmiştim ama karşılık vermekten de çekinmedim tabiki,
Bana beraber sinemada veya evde film izlemek istediğini söylüyordu sürekli,
Bilmiyorum yüksek ihtimalle imkansız gördüğü için ilişkimiz olduğunda yapmak istediği herşeyi çok kısa sürede yaptığı için sanırsam bi anda soğudu mu ne oldu bilmiyorum ama kendimi de kullanılmış hissettim o ilişkiden sonra
Bnce f*ck olarak düşündü sen daha ciddi olduğun için geri çekilmiştir
Kötü olmuş bazı kızlar cidden laylaylom ilişkisi istiyor eskiden erkekler öyleydi şu an kızlarda da bu var kız kaç yaşındaydı sen kaçsın
Ben en son sevgilimle büyük aşkımdan değil, yıpranmaktan ayrıldım diyebilirim 🥲 Sürekli kıskançlık, trip, iletişimsizlik… Bir süre sonra aşk değil, sanki savaş alanı gibi hissettirmeye başladı 💣 Sonunda ikimiz için de iyi olmayacağını anlayıp bitirdik. Zaman geçince fark ettim ki, bazen sevmek yetmiyor, huzur da lazım 💔 Seninki ne yüzdendi, nasıl bitti ilişkin? 🙈
Cevap
2Cevap
Uzak mesafe yüzünden bitti bide çok ağır sözler söyledi bana
Ne söyledi
neden ayrıldığımızı unuttum o derece uzun zaman oldu sksjsjn
Ayrılmış olanın daha kendine faydası yok sana nasıl tavsiye versin?
Aksine bittiren daha dinç kafaya sahiptir bittirmek isteyip ilişkide kalanlar daha kötü durumda
iyide aynı aşamalardan geçmeden onun tavsiyesinin faydası olmayacak
Aynı aşamalardan geçmediğini nerden biliyorsun ben de sebep soruyorum işte biri ailevi sebep dedi diyelim işte aile parası olmadığı için istemedi varsaylım başjası da bu sebepten bittirdiyse psikolojik olarak aynı ruh haline sahiptir belki konuşmak isteyecekler ve o süreçten n geçmiştir ne bileyim aradan zaman geçmiştir nasıl atladığını söyler vs. Çok takılma genel sebep söylemek isteyen yazar cevap vermek isteyen cevap verir ve ilişki dinamikleri farklı olsa da bambaşka süreçlerden geçmiyoruz ayrılıkta
evet haklısın yanılmışım
Ailevi sebeplerden
Ayrılacam ben dedi, tamam dedim
Anlatıyım ailesi. istemedi diye terk etti
Paran mı yok
Alakası yok o 34 tü ben 25 ndjekd
Evet yaş farkı çok sen daha önce evlenmedin mı? Bir de her şey 4/4lükse bence 9 yaş sorun etmezlerdi başka şeyler de olabilir
Ben daha önce evlenmedim ama genç olan erkek olunca ben olunca yani. istemediler
34 yaşında ki. biri de gidip ailesini dinledi. olan. bana oldu
Deli gibi koştum arkasından. uzun süre
Peki sen neden yaş farkına rağmen istedin yaşını göstermiyor muydu
Göstersin Göstermesin önemli olan yaş farki mi ki madem ailesi istemicek aylarca neden oyaladı. benj
Çok toy duruyorsan bilmiyorum dışardane anlaşılmasıe rahatsız etmiş olabilir ne kadarlık ilişkiydi
Toy durmuyorum ki büyük gösteriyorum aksine
8 9 ay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?