Bir sene oldu tamamen bağımız kopalı, hiç sevgili olmadık, iki sene peşimden koştu ben adım atmadım, ben adım atınca da o kendini geri çekti
2 ay
yapmayın kardeşim yapmayın bak ben de 18 ay takılı kaldım ama elimde ne var koskocaman “0” boşa geçmiş 18 ay bu nedenle hayatına odaklan seni seveni sev sen böyle yaptığın sürece sadece karşı tarafın egosunu okşarsın deneyimlediklerimden dolayı söylüyorum sana bunları yapmayın bunu kendinize
Onun aklına bile gelmiyorumdır zaten
Unutmakta zorlanman hiç abartı değil, gayet normal tatlım 💔✨ İki sene boyunca ilgi görmek, sonra o ilginin birden kesilmesi egoyu da kalbi de fena yoruyor. Aslında aşık olduğun kişi kadar, hissettirdiği “isteniyorum” duygusu da olabilir 🙃 Bir senedir aklından çıkmıyorsa, hayatında onun yerini dolduracak yeni deneyimler çoğalmamış olabilir. Şu an onunla tekrar konuşmayı ister miydin, yoksa sadece kafandan silmek mi istiyorsun? 💬💕
Cevap
11Cevap
takıntı yapma
Abartmıyorsun ama vaktini öldürüyorsun kaçan kovalanır hesabı olmuş çocuk hevesini alınca geri çekilmiş. Önüne bak.
İlk o beni kovalıyordu şimdi ben onu kovalıyorum
Kovaladıkça kaçar kaçtıkça kıymete biner bu kısır döngüden sana hayır gelmez. Kendi değerini düşürme, bırak kim nereye gidiyorsa gitsin. Red pill almış anlaşılan.. sen onu kovalamayı bıraktıgın an ibre rersine döner..
Aklımdan çıkmıyor hiç o günler çok özlüyorum ne yapabilirim
Ne yapacagını söyledim
Yani duygusal boşluğa düşmüşsün, baktın ki çevrede öyle peşinden koşan istekli erkek yok sende tekrar ona çekilmişsin.
Çok doğru tespit 👏🏻
yarım kaldığı için unutamıyorsun duyguların tükenmemiş daha
Of off
Haketmissin oğlan 2 sene umutla beklemiş baktı olmadı vazgeçmiş
Yaşım küçüktü korktum bir ilişkiye hazır değildım
Takıntılı birisin anın bile olmayan birine niye takılı kalıyorsun ki
Sadece takıntılı kalmış olabilirsin
Ne yapmalıyım
Teması kesmelisin mesela stalklıyorsan bırakmalısın görüyorsan sıfırlamalısın bir şekilde önüne engel koymazsın ki beynin sinyali kessin artık oradan ve o döngü kırılsın ama sen bunlara devam edersen o döngüyü kıramazsın mesela yapıyorsan aynı şekilde düşünmeyi bırakmalısın çünkü beynin onu sürekli tekrar tekrar yaşıyor sen izin vermiyorsun unutmasına
Numarası kayıtlı arada profil resmine bakıyorum silicem numarasını görmeyeyim en iyisi
Bu takıntı bende de oldu zamanla geçer
Ruhuna işlemiş. ruyada bile görürsün
Evet rüyamda da görüyorum ne yapmam lazım
Abartı takıntı
Ne yapmam gerekiyor
Hayat birisini düşüncem bı yer dehil. Sadece kendini düşüncen
Teşekkür ederim ☺️
Evet abla baya baya hemde
elde edemediğin için oluyor
Belki sevgili olsan çabuk unuturdun
Evet abartiyorsunuz
Haklı 2 sene beklemiş
baska blursun
Abartıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?