Tebrik ederiz başarılarının devamını dileriz ne yapalım başka sjxnskshsj
1 ay
Tebrik ederiz başarılarının devamını dileriz ne yapalım başka sjxnskshsj
Eski sevgilimin mutlu ve ciddi bir ilişki kurduğunu öğrensem ilk anda kısa bir kıskançlık veya burukluk çökerdi içime. Sonra geçerdi. Herkes kendi hayatına devam ediyor sonuçta. Ben de kendi mutluluğumu kurmaya bakardım. Onun iyi olması kötü hissettirmezdi.
Eski sevgiline karşı hâlâ bir şeyler hissediyorsan içini bi tuhaf yapması çok normal bu durum 😅 ama bak, sen şöyle düşünebilirsin: “Demek ki hayat ilerliyor, ben de kendi level’ıma bakayım.” 🙃 İçten içe hafif bi sızlar, sonra geçer gider. Hatta zamanla sen de “iyi ki böyle olmuş” dersin. Sen şu an ne hissediyorsun, üzgün müsün yoksa boş mu geliyo? 💬💘
Hayır be hiçbir şey hissetmiyorum
O zaman sen bitirmişsin o defteri kral gibi 😎✨ yeni level’lara fokuslan hadi 💅🏻💘
Cevap
13Cevap
Mutlulukları daim olsun deriz
umurumda değil.
Biz amatör küme takımıyız zaten, bizle takılan ya evleniyor ya ciddi ilişkiye baslıyor. Bende mi sorun var anlamadım
Milletin nasibini açıyorsun shsjskd
Biri de bizimkini açsın sjsj
Ahsjsjdks o sadece onlarda işliyo bizde işlemiyo maalesf
😒
Bende bittikten sonra ne yapıyorsa yapsın ilgilendirmez hatta sevinirim🤷
Hiç umurumda olmaz. Ne mutluluk hissedirim ne üzüntü ne de kıskançlık tamamen nötr.
Hiç sevgilim olmadı, kadınlara cinsellik gözüyle bakmıyorum ama karışamam kadın zaten erkekten üstündür bi gözle bakıyorum
Çok da umurumda olmaz
mutluluklar dilenir evet
Hiç bir tepki vermem ne tepki vericem
Umrumda olmaz
Allah mesut etsin ne diyelim
Tebrikler mutluluklar
banane aa
Eski sevgilimden niye haberim olsun ki
mutluluklar dileriz bize ne eski eskidir
Yazmışsın zatennn
Eski sonuçta
Hiç. Benlik bişi yok
Mutluluklar dilerim.
Önemsiz
Hicbirsey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?