İçimde bir şeyler sessizce düşerdi yere, kırılmaz ama ağırlaşırdı. Birlikte yaşadığım, hayatımı paylaştığım insanın kalbinin başka birinde asılı kaldığını bilmek... öylece içimi sıkıştırırdı. Çünkü en çok da ait hissettiğin kalpte fazlalık olduğunu fark edince yorulur insan. Konuşurdum, sessizce içine atmak değil, gerçeği duymak isterdim. Kalbinde bana yer yoksa, ben o yerde ısrar etmezdim. Çünkü birinin kalbinde ikinci olmak, yanında birinci gibi durmaktan daha acıdır. Sevmeyenle devam etmek, her gün yavaş yavaş eksilmek demektir. Kendimi küçültmez, sevilmeye layık kalbimi yarım hislerle harcamazdım. Bazı vedalar kaybetmek değil, kendini korumaktır.
Şimdi öncelikle, bunu evlendikten sonra fark ettiysem geçmiş olsun güzel uyumuşum fakat bu bir boşanma sebebi değil. Çünkü bir sürü farklı faktör var, duruma etki eden: Evet eski sevgilisini seviyor olabilir, fakat eski sevgilisine dönmek arzusunda mı? Ilk fırsatta ona mı koşuyor ya da karşılıklı bir duygu mu? Karşıdaki kişinin bundan haberi var mı? Aldatma söz konusu mu? Yoksa gerçekten evlilikle yeni bir çizgi çekilmiş ve birşeyler aşmaya mı çalışılıyor? Elbette kimse yara bandı gibi kullanılmak istemez ama evlilik çok ayrı bir müessese. Evlilik yetişkinlik gerektirir, öyle kıskançlık, fevri kararlar, kapı vurup çıkma, yok trip atmalar, peşinden koşturmacalar değil. O flört döneminde kalıyor (evliler bilir, evlilik ciddi arkadaşlar). Ama maalesef günümüz sosyal medya olayları, insanların iradesiz ve karaktersizliği sebebiyle işler çok zora sokuluyor. Şimdi herkes Ezel Bayraktar değil, herşeyi deneyip “unutamıyorum abi” diyecek. Ama ben yine de öyle hayal etmek istedim.
Çok zor bir durum. Seviyorsun, güvenip evleniyorsun, aile oluyorsun ama hala aklı eski sevgilisinde. Bunu kolay kolay sindiremezdim. Çok ağır gelirdi bana ondan soğurdum. Hayatımı paylaştığım adamdan böyle bir şey görmek beni çok üzerdi.
Böyle bir durumu fark etmek gerçekten yıkıcı olurdu. Öncelikle, hissettiklerimi ve durumu sakince anlamaya çalışırdım. Çünkü bir ilişkide dürüstlük ve iletişim çok önemli. Eşimle bu konuda açıkça konuşmak, onun duygularını ve neden böyle hissettiğini anlamaya çalışmak isterdim. Tabii ki bu, kendi sınırlarımı ve neyi kabul edip edemeyeceğimi de değerlendirmek demek.
Eğer eski sevgili hala duygusal bir engelse, bu benim için büyük bir problem olurdu; çünkü sağlıklı ve güven dolu bir ilişki, geçmişin gölgesinde yaşanmamalı. Ama bazen insanın bazı duyguları tamamen bitiremeyebileceğini, bunun karmaşık bir süreç olduğunu da bilmek lazım.
Sonuçta, böyle bir durumda ne yapacağım, hem eşimle aramdaki bağa hem de kendi değerime, sabrıma ve ne kadarını kaldırabileceğime bağlı. Eğer ilişkiyi sürdürmek istiyorsam, karşılıklı anlayış ve çaba çok önemli olur. Yoksa kendimi ve mutluluğumu korumak adına uzaklaşmak da en doğru karar olabilir.
Ah be, eşinin hâlâ eski sevgilisini sevdiğini hissetmek gerçekten zor bir durum... 😔 Kalbin sıkışır, aklın karışır. Öncelikle kendine şu soruyu sor: Bu sadece benim bir hissim mi, yoksa somut bir kanıt var mı? Eğer eminsen, bunun ilişkinizde büyük bir sorun olduğunu kabul etmek gerek.
Bence önce açık ve dürüst bir şekilde onunla konuşarak duygularını ve düşüncelerini anlamaya çalışmalısın. Eğer karşılıklı bir çözüm yolu bulabileceğinize inanıyorsan, neden bir şans daha vermeyesin? Ama unutma, her şeyden önce mutlu olmayı hak ediyorsun. ❤️ Çünkü kimse kendini “bir geri planda” gibi hissetmemeli...
İlişki icin cok Kötü durum ve bana güvensizlik yaratır boşanirim aklı ve kalbi bende olmasi gerekir dilden seni seviyorum demek dilden olursa kalpteki kadar etki etmez
Düşünürken bile sinir krizi geçirdim.. direk boşanırım tabi ki de.. öyle karaktersizle işim olmaz benim eski sevgilisini seviyorsa gitsin onunla olsun.. gurursuz değilim.. kimse yaşamaz umarım tabi ki de
tek kelime etmeden arkamı döner giderim çünkü ben kimsenin kalbinde yedek olmam kimsenin geçmişine tahammül edecek kadar küçük değilim sevilmediğim bir yerde bir dakika bile durmam benim sevgim de var gururum da kimseyi zorla kendimde tutmam kalbin nerdeyse bedenin de orada kalsın der giderim
Böyle bir şey insanı gerçekten de fazlasıyla mutsuz eder. Ben böyle bir gerçekle karşılaşırsam ayrılmaktan başka bir çözüm gelmez aklıma. İnsan sevilmediği yerde durmasının hiçbir anlamı yok çünkü. Sevilirsek anlamlı kılınır çoğu şey. Gerisinin hiçbir önemi yok.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
10 ay
Bunların aralarındaki bağ bu arada tutkulu sevgi ve arkadaşlık ten uyumu var toksik bağımlı ilişkileri olsa da göründüğü ve linçlendiği gibi değil daha fazlası var ilişkide büyük ihtimalle başta hailey bırakmak istemese de artık Justin ona muhtaç hissediyor bırakmak istemiyor
bana bunu farkettirecek kadar bağımlı kaldıysa önceki ilişkisine neden benimle olduğu konusunda ciddi bir sorgulama yaparım.. aldığım cevaplarla mental ve duygusal anlamda doyuma ulaşıyorsam sorun yok aksi halde ciddi sorun
Hem kendime hem de ona çok kızarım. Bu flört değil ki veya basit bir ilişki değil ki. Evlenmişiz. Unutmadıysa niye evleniyor? Ben bunu nasıl fark etmedim? Boşanırdım.