Ayrıldığım eski sevgilime yazmalı mıyım yoksa gurur mu yapmalıyım, erkekler ne düşünür?

19 gün önce ayrıldık, kendi problemleri de vardı, genel mutsuzdu, anksiyete vardı, beyefendi konum ver, neredesin, kimlesin, daralıyorum, mutlu değilim, böyle yapamam, edemem, edemiyorum dedi, yaş 32, ben de Allaha emanet dedim, engelledim, 5 gün sonra kaldırdım wp engelini ama şimdi karı kız herkesi ekliyor, hiç iletişim kurmadık ama özlüyorum ve yediremiyorum napim erkekler enişteniz ruh hastası yazmalı mıyım
Ayrıldığım eski sevgilime yazmalı mıyım yoksa gurur mu yapmalıyım, erkekler ne düşünür?
Cevapla