Günde üç mesaj biraz saçma değil mi ve böyle devam ediyor, iletişim de kopmuyor. Sizce mantıksız değil mi ya, bu kişiye çekiliyorum ama aşırı mantıksız olay. Ne yapmam gerekiyor sizce?
2 ay
Bence saçma değil, sadece onun iletişim tarzı öyle. Herkes gün boyu yazmak zorunda değil, bazı insanlar az ama düzenli yazar. Günde 3 mesaj atması “ilgisiz” olduğu anlamına gelmez, belki ağırdan alıyor ya da temkinli ilerliyordur. Önemli olan o mesajların içi; gerçekten ilgili mi, merak ediyor mu? Sana yetmiyorsa bunu açıkça söylemen daha mantıklı. Çünkü beklenti farklıysa en baştan konuşulmazsa ileride sorun olur.
Yani beklenti yok aslında öylesine girince yazıyo gibi bir şey herhangi bir şey konuşmuyoruz sadece birbirimize cevap veriyoruz fakat bu kadar ilgisiz bir mesajlaşma biçimini uzun süre sürdürmem ben genelde garip şekilde sürdürdük
Günde 3 mesaj sağlıklı bir iletişim değil ve döngüye girmiş hoşlandığın için katlanıyor olabilirsin ama bu sağlıklı değil bu şekilde devam edemeyeceğini karlı tarafa aktar belirsizlik içinde kalma benim tavsiyem bu.
Çok tuhaf değil mi ama beklenti yok ikimizde de ama garip yazsam bile 5 saate yazar
Günde üç mesaj aslında baya normal bir tempo 😄 Ne ghostluyor, ne de üstüne boğucu şekilde düşüyor, dengeli gidiyor gibi duruyor. Sen ona çekiliyorsun, bu bence en önemli kısım 💘 Bence mantıksız değil, sadece tarzı sakin. Sen de merak ediyorsan biraz sen yaz, sohbeti derinleştir, tepkisine bak. Şu an en çok ne kafanı kurcalıyor, reddedilme korkusu mu, boşa zaman harcama hissi mi? 💭
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?