Günde üç mesaj atan birinden hoşlanıyorum, bu kadar yazmanın amacı ne sizce?

Günde üç mesaj biraz saçma değil mi ve böyle devam ediyor, iletişim de kopmuyor. Sizce mantıksız değil mi ya, bu kişiye çekiliyorum ama aşırı mantıksız olay. Ne yapmam gerekiyor sizce?
Günde üç mesaj atan birinden hoşlanıyorum, bu kadar yazmanın amacı ne sizce?
Cevapla