Kızın ya da adamın içinden gelmiş duygu patlaması yasamis paylaşmak istemiş bunun nesi kötü kaldı ki sevdigin biriyse isterse roman yazsın bir değil bin defa okurum ve her okuduğumda onun kelimeleri yüreğime işler tâbi sevginin kıymetini bilmek lazım ben bir platonik olarak çok iyi biliyorum.. Derseniz ki sadece flört dönemi zaten bir kızın ve erkeğin duygusal yönden en çok etkilendiği dönem değil mi.. Neyse bende uzattım yarisi boşa gidecek okumayacaksınız 😃
Sürekli değil tâbi arada içten gelir kendini yazarken bulursun her gün seni seviyorum demek nasıl kelimenin büyüsünü bozarsa mesajların da sık yazılması en güzel sözlerin bile anlamını yitirir..
Ağırdan almak lazım... hatta şu eski mektuplaşılan tadda.. özlemek tüketmemek önemli... zekice sevmek lazım... ezbere değil... sabırla sevmeli... çok muhabbet tez ayrılık getirir derler...
Ha ha ya görsel ne öyle. Bak şu an kendimi kınadım. Bu kadar yazmıyorum ben😂😂 hatta emojilerle anlaşıyoruz durum vahim😂 uzun yazmak yetenek işi. Kişiye bağlı olarak değişir diyorum.
Otobüste birinin mesajlarına gözüm kaymıştı çocuk yol boyunca yatak odası fantazilerinin arasına sevgi sözcükleri koyup kıza atıyordu gülmekten fenalık geçirmiştim valla bana uzak Allah'a yakın
Evet bıktırır. Gizemli olsun, özletsin falan ne bileyim işte. Sürekli çok konuşursa civiklığa da gerek yok giderim ben. Kafa sikintisine ihtiyacım yok.
En İyi Cevaplar